۹ تیر ۱۴۰۱، ۱۰:۴۸
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84806841
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دانش آموزان بندرریگ گناوه در جشنواره ملی همیار مشاور درخشیدند

گناوه - ایرنا - رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ شهرستان گناوه گفت: ۲ تن از دانش آموزان این منطقه در سومین جشنواره ملی همیار مشاور در استان بوشهر، صاحب کسب رتبه اول استانی و راهیابی به مرحله کشوری شدند.

سعید بهمرد روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در این جشنواره، رقیه بردخونی از دبیرستان متوسطه اول عترت با موضوع تکنیک‌های گفت وگوی موثر در بهبود روابط بین فردی  و سکینه صالحی از آموزشگاه کوثر با موضوع همیار مشاور پویا و مدرسه شاداب در قالب اثر سخنوری با کسب مقام اول استان بوشهر به مرحله کشوری راه یافتند.

وی اظهارداشت: سومین جشنواره ملی همیار مشاور با هدف ارائه توانمندی‌ و خلاقیت‌ دانش‌آموزان و مشاوران مدارس در هفت محور و پنج قالب در مرکز بوشهر برگزار شد.

بهمرد افزود: همیار مشاور پویا و مدرسه شاداب، من یک نوجوانم، تکنیک‌های گفت‌وگوی موثر در بهبود روابط بین فردی، نقش نوجوان در ایجاد و تداوم روابط سازنده در خانواده، نقش همیار مشاور در اثربخشی فعالیت‌های فرهنگی، هنری، اردویی مدرسه، نقش آموزه‌های فرهنگ و ادب فارسی (آثار شاعران و ادیبان) در ارتقای کیفیت زندگی و کاربرد مهارت‌های زندگی(جرات‌مندی، همدلی، حل مساله ) در ارتباط با دوستان و همسالان محورهای این جشنواره بوده است.

بهمرد گفت: دانش آموزان این منطقه همواره در مسابقات استانی همیشه خوش درخشیدند و با بروز استعداد و توانمندی‌های بالقوه خود به مقام‌های برتر حتی در کشور نایل شدند.

وی بیان کرد: در هفته گذشته نیز ۲۲ دانش آموز دختر و پسر این بخش در چهلمین جشنواره فرهنگی و هنری فردا و کانون‌های فرهنگی تربیتی استان بوشهر مقام های برتر کسب کردند.

مدیر آموزش و پرورش منطقه بندرریگ افزود: کسب پنج مقام اولی، سه رتبه دومی، سه مقام سومی و ۱۱ برگزیده استانی از موفقیت‌های به دست آمده توسط دانش آموزان بخش ریگ در این جشنواره بود.

بندرریگ از توابع شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha