تیم هندبال زاگرس برای حضوری قدرتمندانه در لیگ برتر نیازمند حمایت مسئولان است

کرمانشاه - ایرنا - مدیرعامل باشگاه هندبال زاگرس اسلام آبادغرب با بیان اینکه این تیم رفته رفته خود را برای حضور در مسابقات فصل جاری لیگ برتر باشگاه های کشور آماده می کند، گفت: برای حضوری قدرتمندانه در این مسابقات نیازمند حمایت جدی مسئولان هستیم.

«سجاد اعظم» روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در رقابت های امسال لیگ برتر قرار است ۱۰ تیم حضور پیدا کنند که همگی آن ها از تمکن مالی مناسبی برخوردار هستند و اکثر آن ها تحت پوشش شرکت ها و مجموعه های صنعتی بزرگ کشور قرار دارند.

وی ادامه داد: در بین همین تیم های حاضر در لیگ برتر بیش از پنج تیم هستند که ده ها میلیارد تومان هزینه تیمداری آن ها در مسابقات می شود و هیچ دغدغه ای از این بابت ندارند.

اعظم افزود: این در حالیست که زاگرس به عنوان تیمی که نایب قهرمانی رقابت های لیگ برتر را در کارنامه دارد با یک پنجم هزینه این تیم ها نیز نمی تواند در لیگ شرکت کند و طی چند فصل اخیر همواره اگر کمکی هم صورت گرفته مقطعی بوده است.

مدیرعامل باشگاه زاگرس اسلام آبادغرب با اشاره به افزایش سرسام آور هزینه های تیمداری در لیگ برتر یادآوری کرد: به عنوان نمونه هزینه ورودی مسابقات به ۱۹۰ میلیون تومان افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به آغاز رایزنی ها برای جذب اسپانسر، تصریح کرد: علاوه بر باشگاه، آقای بخشی پور نماینده مردم اسلام آبادغرب در مجلس هم پیگیر وضعیت تیم و کمک به آن از طریق جذب اسپانسر است که امیدوارم نتیجه بدهد.

اعظم تاکید کرد: اگر مسئولان استان انتظار نتایج خوب و آبرومند از تنها تیم لیگ برتری استان در رشته های گروهی را دارند باید از هم اکنون به فکر این تیم بوده و حمایت های مالی و معنوی لازم را صورت دهند.

این مدیر ورزشی همچنین با اشاره به مشکل سالن محل برگزاری تمرینات و مسابقات زاگرس، افزود: مسئولان ورزش استان قول داده اند سالن سه هزار نفری را تا زمان آغاز مسابقات لیگ برتر با اعتباری که در سفر رئیس جمهور جذب می شود، آماده کنند.

وی افزود: مسابقات لیگ برتر از مهرماه قرار است آغاز شود اما هنوز در خصوص نحوه و شکل برگزاری این رقابت ها تصمیم گیری نشده است.

اعظم در پایان و با بیان اینکه هدایت تیم زاگرس در لیگ برتر امسال برعهده "علیرضا بکماز" قرار خواهد داشت، گفت: یکسری از بازیکنان سال گذشته را حفظ کرده ایم و تعدادی بازیکن جدید هم با نظر وی جذب باشگاه می شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha