بسته خبرهای کوتاه خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- برگزاری برنامه انتقال تجربه از نوآوران و کارآفرینان در دانشگاه فردوسی مشهد و آیین گرامیداشت سالروز دفن شهدای گمنام در بوستان باغ ملی تربت‌حیدریه عناوین مهمترین اخبار کوتاه آخر هفته خراسان رضوی است.

مشهد- رویداد اگرینو به عنوان یک برنامه انتقال تجربه و با هدف انگیزه‌بخشی و آشنایی دانشجویان با افراد نوآور و کارآفرین در دانشگاه فردوسی مشهد برگزار شد.

دبیر انجمنهای علمی دانشجویی دانشگاه فردوسی روز جمعه در این خصوص به خبرنگار ایرنا گفت: بعد از برگزاری موفق دوره گذشته اگرینو، امسال نیز این نشست با حضور مدیران چند شرکت بزرگ نوآور کشور در حوزه کشاورزی و صنایع غذایی برگزار شد تا دانشجویان با مسیر پدید آمدن و رسیدن به جایگاه فعلی این شرکت ها آشنا شوند.

عرفان سیاح با اشاره به این که اگرینو به دنبال نوآوری‌های حوزه کشاورزی و محصولات آن در کشور است ظهار کرد: این رویداد می‌تواند انگیزه لازم را برای خلق یک کسب و کار و یا ارتباط با شبکه‌ای از نوآوران مطرح کشور ایجاد کند و این در حالی است که بسیاری از دانشجویان سوالات بسیاری در خصوص نحوه فرایند ایجاد محصول و ایجاد شرکت دانش بنیان دارند.

تربت حیدریه- سالروز دفن شهدای گمنام در بوستان باغ ملی تربت‌حیدریه گرامی داشته شد.

مسوول نمایندگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تربت‌حیدریه در آئینی که به همین مناسبت برگزار شد گفت: یکی از افتخارات بزرگ منطقه تربت‌حیدریه (تربت‌حیدریه، زاوه، مه‌ولات و رشتخوار) آن است که هزار و ۱۰۴  شهید و ۲۲ شهید گمنام تقدیم نظام اسلامی در دفاع مقدس کرده‌ است.

سردار سرتیپ پاسدار مهدی باقرزاده افزود: بر این اساس در سالروز دفن ۲ شهید گمنام در باغ ملی، ضمن رعایت احترام به مقام شهدا، جایگاه تربت‌حیدریه به عنوان شهر پیشتاز انقلاب اسلامی در کشور نیز به زیباترین شکل حفظ شد.

وی به سابقه دفن این ۲ شهید نیز اشاره و اظهار کرد: در هشتم تیرماه سال ۱۳۹۸ پیکر پاک شهید ذبیح‌الله مومنی‌زاده به همراه ۲ شهید گمنام از شهدای جاوید الاثر دوران دفاع مقدس با حضور مردم و مسوولان تربت‌حیدریه تشییع و آن ۲ شهید گمنام در بوستان باغ ملی تدفین شدند.


 

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha