۱۰ تیر ۱۴۰۱، ۷:۵۹
کد خبر: 84807617
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

طرح آبرسانی به ۷۲روستای هرمزگان آغاز شد

۱۰ تیر ۱۴۰۱، ۷:۵۹
کد خبر: 84807617
طرح آبرسانی به ۷۲روستای هرمزگان آغاز شد

بندرعباس - ایرنا-استاندار هرمزگان گفت: طرح آب رسانی به ۷۲ روستا در ۷ شهرستان استان آغاز شده که سهم شهرستان میناب ۱۲ روستا در این پروژه قرار دارد.

مهدی دوستی پنجشنبه شب در جمع مردم رو ستای در نز و جادون از توابع دهستان درپهن میناب افزود: اعتبار این طرح ۱۵۰ میلیارد ریال بوده که با مشارکت سپاه امام سجاد هرمزگان و خیران انجام می شود.

فرماندار ویژه میناب نیز گفت: طرح آبرسانی در روستاهای « نز » و « درجادون »این شهرستان افتتاح و کلنگ زنی پروژه های آبرسانی به روستاهای محروم استان انجام شد.
مجید سلحشورافزود: در پروژه افتتاحیه آبرسانی به روستاهای محروم استان هرمزگان که توسط قرارگاه پیشرفت و آبادانی سپاه امام سجاد انجام می شود  در ۸ روستای محروم استان انجام شده است که  این افتتاحیه در روستای « نز » در بخش سندرک به نمایندگی از ۸ روستا انجام خواهد شد.
وی افرود: یکی دیگر از این پروژه های در حال انجام توسط این قرارگاه ، پروژه آبرسانی به ۷۲ روستا در ۷ شهرستان است که در شهرستان میناب ۱۲ روستا در این پروژه قرار دارد که کلنگ زنی آغاز این پروژه در روستای « درجادون » میناب به نمایندگی از سایر روستا ها انجام می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha