امام جمعه اهل سنت خنج خواستار تامین آب وتوسعه راه‌های این شهرستان شد

شیراز - ایرنا- دکتر شیخ محمد امین امینی امام جمعه موقت خنج خواستار تامین آب کشاورزی و صنعتی این شهرستان از محل سد سلمان فارس شد و اظهار داشت : این موضوع در سفر آتی استانداری فارس به این شهرستان از سوی مردم مطالبه می شود.

شیخ محمد امین امینی امام جمعه موقت اهل سنت خنج روز جمعه  به سفر در پیش استاندار فارس و هیات بلند پایه استانی به خنج اشاره داشت و گفت : هنوز بعد از گذشت ۱۷ سال از ارتقای خنج به شهرستان بسیاری از ادارات این شهرستان مستقل نیست و یا بصورت نمایندگی اداره می شود ، از جمله خواست های مردم این شهرستان استقلال و استقرار ادارات است .

وی با بیان اینکه شهرستان خنج نیاز به رفع نارسایی و مشکلات در حوزه بهداشت و درمان و بیمارستان دارد ادامه داد : راههای مواصلاتی این شهرستان می بایست توسعه یابد ، راه دیگ اشکان که فاصله خنج و جهرم را به نصف کاهش می دهد با خودیاری مردم در حال ساخت است و قرار است توسعه یابد ، شتاب بخشی در اجرای این مسیر نیز از خواست های مردم است.

امام جمعه موقت خنج با اشاره به اینکه نیمی از اعتبارات توسعه این مسیر را دولت تامین می نماید گفت: راه جدید خنج لامرد که فاصله خنج به لامرد و عسلویه را به نصف کاهش می دهد نیز با کمبود اعتبار روبرو است ،  احداث این جاده مرکز استان وشهر خنج را با کمترین فاصله به آبهای خلیج فارس متصل می کند.

 وی در ادامه  تامین آب زراعی و صنعتی شهرستان خنج  از سد سلمان فارسی و تکمیل شبکه های آبیاری دشت لاغر را از دیگر نیازهای این شهرستان دانست و گفت: اگر این امر در سفر دکتر ایمانیه به خنج صورت گیرد تحول عظیم در توسعه شهرستان بوجود می آید.

سفر دکتر محمدهادی ایمانیه استاندار فارس بهمراه معاونان و جمعی از مدیران کل دستگاه های مختلف اجرایی به مناطق جنوبی استان روزهای ۱۱ و ۱۲ تیرماه سال جاری انجام می شود.

 خنج در فاصله  ۲۶۵ کیلومتری جنوب شیراز قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha