۱۲۰ جواز تاسیس واحد صنعتی در هرمزگان صادر شده است

بندرعباس- ایرنا- رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان از صدور ۱۲۰ جواز تاسیس واحد صنعتی در استان در سه ماهه اول امسال خبر داد.

خلیل قاسمی روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با اشاره به ظرفیت های هرمزگان در بخش های مختلف صنعتی و معدنی و علاقمندی سرمایه گذاران به این بخش ها در استان، افزود: میزان سرمایه گذاری در جوازهای صادر شده در سه ماهه اول امسال رقمی برابر با ۹۳۵ هزار و ۸۰۸ میلیارد ریال است.

وی با بیان اینکه با اجرای این شمار طرح سرمایه گذاری زمینه اشتغال ۱۱ هزار و ۶۷۷ نفر در هرمزگان فراهم می شود، خاطرنشان کرد: دولت سیزدهم توجه ویژه ای نسبت به توسعه بخش صنعت و معدن هرمزگان دارد و محصولات کانی غیر فلزی و شیمیایی از جمله گروه‌های صنعتی بوده‌اند که بیشترین میزان صدور جواز تاسیس را به خود اختصاص داده‌ اند.

قاسمی تصریح کرد: هرمزگان از ابتدای فعالیت این دولت تاکنون در حوزه سرمایه گذاری جواز تاسیس صادر شده رتبه دوم کشور و در زمینه سرمایه گذاری پروانه بهره برداری نیز رتبه سوم کشوری را داشته است که پیش از این به ترتیب رتبه پنجم و هشتم را داشته است.

رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت هرمزگان ابراز داشت: حمایت و پشتیبانی و رونق بیشتر صنایع یکی از مهمترین اولویت ها در هرمزگان می باشد و از همین رو نیز تسریع در اجرا و تکمیل طرح‌های صنعتی استان به صورت جدی دنبال می‌شود و خوشبختانه دولت نیز حمایت خوبی در این بخش دارد و هم اکنون هزار و ۴۶۰ طرح صنعتی و معدنی در هرمزگان در دست اجرا می باشد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha