استاندار سمنان بر مراقبت خانواده‌ها از فرزندان در برابر اعتیاد تاکید کرد

سمنان- ایرنا- استاندار سمنان با تاکید بر مراقبت خانواده‌ها از فرزندان در برابر اعتیاد گفت: برای ترغیب و تشویق خانواده‌ها در حفظ، حراست و مراقبت از فرزندان در برابر معضل اعتیاد، توجه به بحث امر به‌ معروف و نهی از منکر لازم است.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سید محمدرضا هاشمی روز شنبه در نشست با دبیر و کارکنان شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان سمنان به مناسبت هفته مبارزه با مواد مخدر در سالن جلسات شورای مبارزه با مواد مخدر این استان گفت:  روحیه جهادی و دلسوزانه در سایه وحدت، همدلی و وفاق، در پیشبرد اهداف مبارزه با مواد مخدر موثر است و باعث تحول خواهد شد.

وی تاکید کرد: مبارزه با مواد مخدر از اولویت های اصلی و جدی در استان است و بهترین راه مبارزه با مواد مخدر نیز کاهش تقاضا در این حوزه است.

وی بیان داشت: با مشارکت آموزش و پرورش، دانشگاه ها، روحانی‌ها، نهادهای فرهنگی و سایر متولیان حوزه فرهنگ، اقدامات فرهنگی به منظور جلب مشارکت اجتماعی در حوزه پیش‌بینی، پیشگیری و کاهش تقاضا در دستور کار قرار گیرد.

هاشمی ابراز داشت: استفاده بهینه از ظرفیت خیّران و مشارکت‌های مردمی، سمن‌ها و تشکل‌های مردم‌نهاد در خصوص پیشبرد اهداف شورای مبارزه با مواد مخدر از طریق مردم محور کردن امور ضرورت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha