خسارت های بازسازی منازل زلزله زده بعد از ارزیابی پرداخت می شود

بندرعباس- ایرنا- معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان با اشاره به حضور تیم ارزیاب بیمه برکت وابسته به این نهاد، گفت: هم اکنون کارشناسان در حال ارزیابی میزان خسارت های وارد شده به مناطق زلزله زده هستند و خسارت ها بعد از ارزیابی به مردم جهت بازسازی منازلشان پرداخت می شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سجاد امیریان شنبه شب پس از بازدید از مناطق زلزله زده سایه خوش در غرب استان هرمزگان اظهار داشت: تمام امکانات برای ارایه خدمات به مردم زلزله زده بسیج شده و با همکاری بنیاد احسان و ستاد اجرایی ۵۰ کانکس به اسکان مردم سایه خوش اختصاص یافته است.

وی با بیان اینکه اقلام امدادی توسط دستگاه های خدمات رسان در مناطق زلزله زده در حال توزیع است، گفت: یک آشپزخانه امدادی نیز در این منطقه به مدت ۵ روز دایر شده و روزانه بین ۳ هزار و ۵۰۰ تا ۵ هزار پرس غذا بین مردم مناطق زلزله زده توزیع خواهد کرد..

معاون اجتماعی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان خاطرنشان کرد: نانوایی امدادی هم در منطقه با همکاری سازمان مدیریت بحران استانداری دایر شده است که نان مورد نیاز مردم منطقه را تامین می‌کند.

بامداد امروز شنبه ۱۱ تیرماه دو زلزله بزرگ به قدرت ۶.۱ و ۶.۳ ریشتر منطقه غرب هرمزگان را لرزاند و در این حادثه ۹۳ نفر مصدوم و پنج نفر فوت شدند.

براثر این زمین لرزه ها که چندین پس لرزه بزرگ نیز به دنبال داشته، شماری از واحدهای مسکونی به طور کلی تخریب شدند.

به دنبال این زمین لرزه ها ، وزیر کشور و وزیر بهداشت جهت بررسی وضعیت مردم و مناطق زلزله زده به استان هرمزگان سفر کردند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha