۶ واحد نیروگاهی خلیج فارس تابستان امسال با تمام توان در مدار تولید قرار دارد

بندرعباس- ایرنا-مدیرعامل نیروگاه گازی برق خلیج فارس گفت: ۶ واحد نیروگاه گازی خلیج فارس در پیک تابستان ۱۴۰۱ با تمام توان در مدار تولید برق قرار دارد.

به گزارش ایرنا ، محمد مهنی نژاد روز یکشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود؛ قبل از پیک تابستان برای آمادگی بیشتر، تعمیرات اساسی ۲ واحد نیروگاه گازی خلیج فارس با تکیه بر توان و دانش متخصصان داخلی و نظارت و همکاری کارکنان نیروگاه خلیج فارس انجام شد و بازدید دوره ای واحدهای دیگر نیز توسط کارکنان این نیروگاه به عنوان تعمیرات پیشگیرانه انجام گرفت. 
وی بیان داشت: کارکنان نیروگاه گازی خلیج فارس برای رفاه حال مردم و با توجه به گرمای تابستان تمام توان خود را برای تولید برق پایدار و مطمئن در جهت خدمت رسانی به مردم انجام می دهند.
مدیرعامل نیروگاه گازی برق خلیج فارس همچنین؛ با توجه به گرمای شدید تابستان از همه مردم خواست با مصرف صحیح و خاموش کردن لوازم برقی پرمصرف در ساعات پیک؛ صنعت برق را برای عبور از پیک تابستان یاری نمایند.
 نیروگاه گازی خلیج فارس به عنوان حامی  محیط زیست در  تولید انرژی پاک و عاری از هر نوع آلودگی قرار دارد. 
این نیروگاه دارای ۶ واحد ۱/۱۶۵ مگاواتی از نوع GT ۱۳_E۲ می باشد که در جنب شهر قلعه قاضی قرار گرفته و حدود یک سوم تولید برق استان هرمزگان را برعهده دارد.
 شرکت تولید  نیروی برق خلیج فارس زیرمجموعه هلدینگ مدیریت توسعه انرژی تامین، وابسته به شرکت سرمایه گذاری تامین اجتماعی (شستا)، است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha