فرماندار میاندوآب: دولت سیزدهم برنامه‌های خوبی برای زیرساخت‌های تولید و تامین گندم دارد

مهاباد - ایرنا - فرماندار ویژه میاندوآب با بیان اینکه دولت برنامه‌های خوبی برای فراهم کردن زیر ساخت‌های لازم جهت تولید و تامین گندم و آرد دارد، گفت: با اجرای برنامه‌های جدید دولت شاهد اقدامات خوبی در زمینه عرضه نان خواهیم بود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، علی پیام روز یکشنبه در جلسه کارگروه تنظیم بازار میاندوآب اظهار کرد: هزینه‌های سنگین بیمه، دستمزد و اجاره بها نانوایان را با مشکل مواجه کرده که با اجرای برنامه‌های جدید دولت این مشکلات رفع خواهد شد.

وی ادامه داد: همچنین در قیمت‌گذاری گوشت قرمز صرفه اقتصادی تولید کننده و قدرت خرید مردم در نظر گرفته می شود.

وی اضافه کرد: ۲۰ نفر از بسیجیان برای همکاری با بازرسان کارگروه تنظیم بازار گزینش شده اند که آماده همکاری با بازرسان بازار هستند.

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: در سفر وزیر جهاد کشاورزی با طرح موضوع آمار بالای جمعیت روستایی، جمعیت شناور(مسافران عبوری) و مصرف زیاد نان پیشنهاد افزایش سهم سرانه شهرستان داده شد که امیدواریم مورد موافقت قرار گیرد.

فرماندار میاندوآب: دولت سیزدهم برنامه‌های خوبی برای زیرساخت‌های تولید و تامین گندم دارد

پیام افزود : اجازه نمی‌دهیم مسوولانی که تمام وقت و تلاش خود را برای خدمت به مردم و نظام مقدس جمهوری اسلامی در طبق اخلاص گذاشته اند مورد اهانت و اتهام قرار گیرند.

بیش از ۱۳۰۰ تُن کالای اساسی در میاندوآب توزیع شد 

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب نیز در این جلسه گفت: از ابتدای اجرای قانون انتزاع تکالیف مرتبط با تنظیم بازار و نظارت بر توزیع کالاهای اساسی (آذر سال گذشته تاکنون)، هزار و ۳۳۱ تُن انواع کالاهای اساسی در این شهرستان توزیع شده است.

علی دیانتی اظهار کرد: این کالاها شامل ۷۸۶ تُن برنج، ۳۳۳ تُن شکر، ۶۸ تُن قند، ۸۴ تن مرغ، ۲۶ تُن گوشت قرمز، ۲۶ تن روغن صنف و هشت تن تخم‌مرغ است که به نرخ دولتی، از طریق واحدهای صنفی در سطح شهرستان توزیع شده است. 

وی ادامه داد: همچنین در راستای برقراری آرامش در بازار، جلوگیری از گران‌فروشی، کم‌فروشی، احتکار و بروز هرگونه اختلال در تامین کالاهای اساسی، ۲ هزار و ۴۵۲ مورد بازرسی، از واحدهای صنفی، نانوایی‌ها، فروشگاه‌های توزیع مواد پروتئینی، میوه و سایر کالاهای اساسی مورد نیاز مردم، توسط بازرسان قرارگاه تامین امنیت غذایی جهاد کشاورزی میاندوآب انجام گرفته است.

فرماندار میاندوآب: دولت سیزدهم برنامه‌های خوبی برای زیرساخت‌های تولید و تامین گندم دارد

وی افزود: در جریان این بازرسی ها، ۲۴۱ فقره پرونده برای واحدهای صنفی متخلف، تشکیل و جهت رسیدگی به اداره تعزیزات حکومتی ارسال شده است.

مدیر جهاد کشاورزی میاندوآب گفت: همچنین نزدیک به ۹۹ تن آرد یارانه‌ای قاچاق، شامل ۲ هزار و ۴۶۶ کیسه ۴۰ کیلویی، کشف و پس از طی مراحل قانونی و انجام هماهنگی لازم با ارگان‌های مربوطه، در بین واحدهای نانوایی شهرستان توزیع شده است.

میاندوآب با بیش از ۲۷۷ هزار نفر جمعیت در جنوب آذربایجان‌غربی واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha