معاون استاندار کرمان: ساماندهی معتادان متجاهر بومی‌سازی شود

کرمان - ایرنا - معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان بر تهیه مدلی قابل اجرا و بومی‌سازی شده برای ساماندهی معتادین متجاهر تاکید کرد و گفت: اجرای این مدل نباید مشکل و تقابلی با فرهنگ رایج در استان داشته باشد.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری کرمان، رحمان جلالی در نخستین قرارگاه مقابله با آسیب‌های اجتماعی استان کرمان افزود: ساماندهی معتادان متجاهر باید با صبوری و استمرار انجام گیرد.

وی استفاده بیشتر و صحیح از ظرفیت‌های بخش خصوص و سازمان‌های مردم نهاد را لازم دانست و اظهار داشت: حمایت استانداری و ستاد مبارزه با مواد مخدر، امر ساماندهی معتادین را تسهیل می‌کند.

استفاده از روش های نوین در ساماندهی معتادان متجاهر

کوروش احمدیوسفی مدیرکل دفتر اجتماعی و فرهنگی استانداری کرمان نیز در این نشست گفت: معتادان متجاهر را باید با دیدگاه اجتماعی و استفاده از روش‌های نوین بررسی کرد.

وی با تاکید بر اینکه نگاه به معتاد متجاهر باید به عنوان یک بیمار باشد که نیاز به درمان دارد، افزود: این افراد جزیی از جامعه هستند و به دلایلی با آسیب مواجه شده‌اند، لذا ساماندهی آنها همراه با حفظ عزت نفس و شخصیت باشد که در بازگشت به زندگی عادی، منزلت خود را از دست ندهند.

نخستین نشست قرارگاه آسیب‌های اجتماعی استان با محوریت ساماندهی معتادان متجاهر در استانداری کرمان برگزار شد.

در این نشست که به ریاست معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار کرمان و با حضور مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، تعدادی از مدیران ذیربط، صاحب‌نظران و سازمان‌های مردم نهاد به بحث و تبادل نظر در خصوص ساماندهی معتادین متجاهر پرداخته شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha