۱۳ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۱۳
کد خبرنگار: 2191
کد خبر: 84810820
T T
۳ نفر

برچسب‌ها

ساخت و سازهای غیرمجاز در عرصه‌های منابع طبیعی سبزوار تخریب شد

سبزوار- ایرنا- رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری سبزوار گفت: ۶ مورد ساخت و ساز غیرمجاز در اراضی ملی این شهرستان به مساحت ۱۴ هزار و ۳۵۶مترمربع در راستای حفاظت از عرصه‌های منابع طبیعی تخریب شد.

عباسعلی کیانی فرد روز دوشنبه با بیان این مطلب به خبرنگار ایرنا افزود: افرادی بدون مجوز قانونی اقدام به تخریب، تسطیح، تراز بندی و درختکاری در اراضی ملی نموده بودند که با قطعی شدن حکم قضایی و با همکاری نیروی انتظامی نسبت به قلع و قمع مستحدثات و رفع تصرف اراضی ملی اقدام شد.

وی اظهار داشت: حفاظت از اراضی ملی و جلوگیری از هرگونه تخریب و عرصه های منابع طبیعی و مبارزه با زمین خواری از مهم ترین وظایف سازمان منابع طبیعی و آبخیزداری کشور است و اداره منابع طبیعی سبزوار با اجرای قاطعانه احکام از هرگونه تجاوز و تخریب اراضی جلوگیری می کند.

رییس اداره منابع طبیعی و آبخیزداری شهرستان سبزوار گفت: گشت های شبانه روزی یگان حفاظت در اراضی ملی شهرستان سبزوار هرگونه تخلفی را رصد و با هماهنگی محاکم قضایی و نیروی انتظامی اعمال قانون می کنند.

کیانی فرد ادامه داد: از تمامی روستائیان، بهره برداران و دوستداران طبیعت درخواست می شود در صورت مشاهده هرگونه تخریب و تصرف اراضی ملی مراتب را از طریق تلفن رایگان ۱۵۰۴ به مرکز فرماندهی یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اطلاع دهند.

وی افزود :سال گذشته ۵۸۰ هزار متر مربع از عرصه‌های منابع طبیعی سبزوار که به طور غیرمجاز تصرف شده بود با تلاش نیروهای یگان حفاظت منابع طبیعی این شهرستان رفع تصرف شده بود.

سبزوار در ۲۳۰ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha