۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۷:۵۶
کد خبرنگار: 1347
کد خبر: 84811133
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۸۰ کلاس در مهاباد برای اسکان فرهنگیان تجهیز شد

مهاباد - ایرنا - مدیر آموزش و پرورش مهاباد گفت: ۸۰ کلاس درس برای پذیرش و اسکان تابستانی فرهنگیان در این شهرستان تجهیز شده است.

کریم سلیمانی روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: امکانات رفاهی مورد نیاز برای پذیرش مسافران فرهنگی در ایام تعطیلات تابستان امسال در قالب هشت مدرسه با ۸۰ کلاس درس فراهم شده است.

وی ادامه داد: تجهیز ۲ مدرسه دیگر با مجموع ۲۰ کلاس دیگر هم در دستور کار قرار دارد تا در موقع نیاز برای اسکان فرهنگیان در نظر گرفته شود.

مدیر آموزش و پرورش مهاباد اظهار کرد: فرهنگیان مسافر می‌توانند با مراجعه به پایگاه اسکان آموزش و پرورش شهرستان واقع در مدرسه شبانه روزی شهید امینی - باغ اسماعیل آقا و ارایه مدارک شناسایی و هویتی و یا نامه از اداره رفاه و پشتیبانی آموزش و پرورش محل سکونت خود، از امکانات مورد نیاز مدارس برای اسکان استفاده کنند.

سلیمانی جلب رضایت مسافران فرهنگی را مهمترین هدف عوامل اجرایی ستاد اسکان در سطح شهرستان‌ عنوان کرد و گفت: به همین جهت آموزش و پرورش مهاباد در راستای تکریم منزلت جامعه فرهنگیان، از تمام ظرفیت‌ها برای ارایه خدمات بهتر از جمله ارتقای مسایل بهداشتی و نظافتی در اسکان‌ها استفاده می‌کند.

مهاباد با ۳۶۵ مدرسه شهری و روستایی دارای بیش از ۵۲ هزار دانش‌آموز مشغول به تحصیل در مقاطع مختلف است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha