گلزار شهدای شهرستان پیشوا گلباران شد

پیشوا- ایرنا- همزمان با روز شهرداری‌ و دهیاری‌ ، گلزارهای شهدای پیشوا با حضور مسئولان این شهرستان گلباران شد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، همزمان با ۱۴ تیر، روز شهرداری و دهیاری، فرماندار، شهرداران، بخشداران، دهیاران و اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستای پیشوا روز سه‌شنبه با حضور در گلزارهای شهدای شهر و روستاهای این شهرستان ، ضمن نثار گل، بر ادامه راه شهیدان در خدمت‌رسانی به مردم تأکید کردند.

فرماندار شهرستان پیشوا در این مراسم گفت: تشکیل شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، تجلی اراده و مشارکت مؤثرشهروندان در مدیریت امور شهری و روستایی است و این سازمان‌ها نقش و سهم بی‌بدیلی در ایجاد امید و نشاط اجتماعی در کنار توجه به عمران و آبادانی بر عهده دارند.

ابراهیم تاجیک‌نوری افزود: مهمترین اصل در فعالیت شهرداری‌ها و دهیاری‌ها، افزایش میزان مشارکت مردم در امور مختلف شهری و روستایی است که این امر ضمن افزایش انسجام اجتماعی و اعتماد عمومی، باعث می‌شود تا خدمات ارائه شده بر اساس خواست و نیاز مردم صورت گرفته و رضایت‌مندی بیشتری از سوی مردم جلب شود.

وی تصریح کرد: مدیران شهری و دهیاران یکی از مهمترین موضوعاتی که باید به عنوان سرفصلی مهم برای خدمت‌رسانی به مردم مورد توجه قرار دهند، افزایش سطح درآمدهای پایدار بر اساس ظرفیت‌های موجود در مناطق شهری و روستایی، استفاده از ظرفیت بخش خصوصی و سرمایه‌گذاران در حوزه‌های مختلف است که این امر می‌تواند موجب ارتقاء جایگاه و شأن شهرنشینان و روستانشینان شود.

فرماندار پیشوا توجه به موضوعات فرهنگی و اجتماعی را یکی از مهمترین اولویت‌های شهرداری‌ها و دهیاری‌ها اعلام کرد.
در تقویم جمهوری اسلامی، ۱۴ تیر روز شهرداری و دهیاری نامگذاری شده است.
پیشوا با دو شهر پیشوا و جلیل‌آباد و با ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.‌

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha