۱۴ تیر ۱۴۰۱، ۱۸:۲۰
کد خبرنگار: 939
کد خبر: 84812679
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

افزایش ۴۰ درصدی سهم استان زنجان از واحدهای نهضت ملی مسکن

زنجان – ایرنا – مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: بر اساس هدف گذاری ساخت چهار میلیون واحد مسکونی در کشور، در برش استانی سهم این استان ۵۰ هزار واحد می شد ولی به واسطه ظرفیت ها و موفقیت های استان در اجرای طرح، این رقم با افزیش ۴۰ درصدی، به ۷۰ هزار واحد افزایش یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا، مسعود بیات منش روز سه شنبه در جریان تور رسانه ای بازدید از پروژه های در حال اجرای نهضت ملی مسکن در جمع خبرنگاران افزود: با توجه به برنامه ریزی ها ساخت این ۷۰ هزار  واحد در استان تا پایان دولت سیزدهم قابل اجرا است.

وی با بیان اینکه ۷۰ هزار واحد سهم استان شامل همه پروژه های شهری، تعاونی، خصوصی، روستایی و بخش خصوصی و دولتی است، اظهار داشت: طرح نهضت ملی فرصت مناسبی برای رونق اقتصادی و اشتغال زایی در استان است.

بیات منش ادامه داد: ۳۸ هزار واحد از این میزان واحدهای هدف گذاری شده با تامین زمین از سوی دولت اجرایی می شود که تا کنون از این تعداد، ۱۷ هزار واحد در شهرهای مختلف استان  به مرحله عملیاتی و اجرای پروژه رسیده است.

وی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده تا پایان امسال با تامین زمین مورد نیاز، مجموع واحدهای نهضت ملی مسکن در استان که وارد مرحله عملیات اجرایی می شوند به ۳۰ هزار و احد خواهد رسید.

بیات منش افزود: ۲۰ هزار واحد مسکن روستایی نیز که بیناد مسکن متولی آن در مناطق روستایی است، بر اساس برنامه ریزی ها تا پایان دولت سیزدهم در استان ساخته می شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان زنجان گفت: حدود ۱۲ هزار واحد واحد مسکونی نیز قرار است توسط بخش خصوصی اجرایی شود، این آمار با توجه به آمار چهار پنج سال گذشته که حدود چهار و ۵۰۰ واحد به طور متوسط توسط بخش خصوصی در استان اجرایی شده، امری امکان پذیر و قابل تحقق است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha