۱۵ تیر ۱۴۰۱، ۱۴:۴۶
کد خبرنگار: 3131
کد خبر: 84812875
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چهار هندبالیست خراسان‌شمالی به اردوی تیم ملی دعوت شدند

بجنورد- ایرنا- سرپرست هیات هندبال خراسان شمالی گفت: چهار هندبالیست از این استان در رده سنی بزرگسالان به اردوی انتخابی تیم ملی مردان کشور دعوت شدند.

سمیه ریحانی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: مهدی نوده، امیرحسین بهرامی، امیرعلی زمانی فرد و محمدمهدی بحری هندبالیست های دعوت شده به این اردوی ملی هستند.

وی افزود: این اردو از ۱۷ تیرماه به مدت ۶ روز به میزبانی سبزوار با حضور هندبالیست های دعوت شده از سراسر کشور برگزار می شود.

ریحانی یادآور شد: پیش از این هم ۶ بانوی هندبالیست خراسان شمالی به اردوی تیم ملی دعوت شده بودند و پارسال نیز چهار هندبالیست نونهال استان برای نخستین بار در این خطه به اردوی تیم ملی هندبال دعوت شدند.

وی با اشاره به اولین اردوی آمادگی هندبالیست ها در گرمه، گفت: در تلاش هستیم با همکاری و هم افزایی تمامی فعالان این رشته ورزشی، هندبال را در شهرستان های استان توسعه دهیم، به گونه ای که با برگزاری مسابقات و اردوهای متعدد، شاهد معرفی بازیکنان بیشتری در سطح کشور باشیم.

خراسان شمالی با ۲۵ هزار ورزشکار بیمه شده دارای ۴۵ هیات ورزشی فعال است که ۱۹۷ فضای ورزشی برای ورزشکاران در این استان شمال شرق کشور وجود دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha