واحدهای راکد بخش کشاورزی خراسان جنوبی فعال می‌شود

بیرجند - ایرنا – استاندار خراسان جنوبی گفت: تفاهم‌نامه‌ای برای راه‌اندازی یک ستاد در زمینه احیای واحدهای راکد و غیرفعال بخش کشاورزی و امنیت غذایی استان با ستاد اجرایی فرمان امام (ره) منعقد شده تا شاهد فعال شدن این واحدها باشیم.

به گزارش خبرنگار ایرنا جواد قناعت روز چهارشنبه در حاشیه افتتاح کشتارگاه تیپ ۴ در شهرستان نهبندان در جمع خبرنگاران اظهار داشت: واحدهایی در سطح استان داریم که به خاطر تکانه‌های اقتصادی خارجی و داخلی تعطیل و یا نیمه فعال و راکد شده‌اند.

وی افزود: ستاد اجرایی حضرت امام(ره) هم پای کار است و کمک می‌کند که امیدواریم در این ستاد شاهد فعال شدن این واحدهای راکد در استان باشیم.

استاندار خراسان جنوبی گفت: یکی از کارهای ارزشمندی که نهادهای انقلابی به ویژه ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) انجام می‌دهند توجه ویژه به نقاط محروم و کم‌برخوردار است.

وی اظهار داشت: ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) در خراسان جنوبی و در شهرستان نهبندان با تعامل، همکاری و هماهنگی که مجموعه دستگاه‌های اجرایی در شهرستان ایجاد کرده، توانسته‌اند توجه ویژه و خاصی به شهر نهبندان داشته باشند.

وی با بیان اینکه امروز شاهد افتتاح کشتارگاه صنعتی با تیپ ۴ و جدید و اشل کوچک در شهرستان نهبندان بودیم، اضافه کرد: احداث کشتارگاه‌های تیپ ۴ توسط ستاد اجرایی حضرت امام(ره) در شهرستان‌های زیرکوه و طبس هم در دست اجراست.

قناعت همچنین افتتاح بازار عرضه دام در نهبندان را یک اقدام بسیار ارزشمند دانست و اضافه کرد: افتتاح این طرح علاوه بر ایجاد اشتغال، شاهد تمرکز در خرید و فروش دام با توجه ویژه به موضوعات بهداشتی و علمی خواهیم بود.

وی بیان کرد: ستاد اجرایی حضرت امام(ره) نگاه ویژه به نقاط محرومیت دارد و اینکه در این شرایط خاص به کمک خراسان جنوبی آمده‌اند، خیلی جای تقدیر دارد.

همچنین امروز بازار عرضه دام و کشتارگاه صنعتی دام سبک و سنگین با حضور استاندار خراسان جنوبی و مدیر هلدینگ کشاورزی ستاد اجرایی فرمان حضرت امام(ره) با اعتبار ۱۰ میلیارد تومان به بهره‌برداری رسید.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha