بانکها، سرآمد نهادهای پرمصرف برق در خراسان رضوی

مشهد- ایرنا- معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: از زمان الزام رعایت الگوی مصرف توسط نهادها، سازمانهای عمومی و دستگاه های اجرایی استان تاکنون بانکها در صدر نهادهای پرمصرف برق قرار گرفته‌اند.

مهدی دهقان روز چهارشنبه در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: از آنجا که لازم است مطابق مصوبه هیات وزیران در اردیبهشت ماه امسال، ادارات و بانک‌ها و سازمان‌های عمومی، مصرف برق خود را به میزان ۳۰ درصد در ساعات اداری نسبت به دوره مشابه سال قبل و ۶۰ درصد مصرف جاری در ساعات غیر اداری کاهش دهند، لوازم اندازه‌گیری این بخش از مشترکان به گونه‌ای تنظیم شده که در صورت عدم کاهش مصرف، برق آنها از راه دور قطع خواهد شد.

وی بیان کرد: در این راستا دیروز برق ۲۳ اداره و از نیمه خردادماه تاکنون روزانه به طور متوسط برق ۴۵ اداره پرمصرف در استان قطع شده است، که این نهادها و سازمانها در همه شهرستان های زیر پوشش شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی، به جز مشهد و طرقبه شاندیز، قرار داشته اند.

معاون فروش و خدمات مشترکان شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی رضوی با دعوت کلیه مشترکان به رعایت الگو و صرفه‌جویی در مصرف برق، به ویژه در ساعات اوج بار، ابراز امیدواری کرد که با همکاری تمامی هم استانی‌ها، بیشترین بهره‌مندی مشترکان از انرژی برق را شاهد باشیم.

به گزارش ایرنا، تعداد مشترکان برق شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی به جز حوزه شرکت توزیع نیروی برق شهرستان مشهد، یک میلیون و ۳۰۰ هزار مشترک و طول شبکه‌های فشار متوسط و فشار ضعیف این شرکت ۴۳ هزار کیلومتر است.

شرکت توزیع برق مشهد نیز یک میلیون و ۶۵۰ هزار مشترک دارد و طول شبکه آن نیز حدود ۱۷ هزار کیلومتر است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha