۱۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۰۲
کد خبرنگار: 934
کد خبر: 84814423
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

شهرداری اردبیل برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به بهزیستی کمک می‌کند

اردبیل- ایرنا- رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل گفت: این مجموعه برای کاهش آسیب‌های اجتماعی به کمک بهزیستی می‌آید و نسبت به آموزش مهارت‌های زندگی، حقوق شهروندی و رعایت مقررات اجتماعی اقدام می‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، اباصلت ابراهیمی روز پنجشنبه در حاشیه دیدار با مدیرکل بهزیستی استان اردبیل با بیان اینکه باید با همکاری و بسیج مردمی در خصوص کاهش آسیب‌های اجتماعی تلاش شود، افزود: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل در راستای کاهش آسیب‌ها و معضلات اجتماعی با نهادهای اجتماعی همکاری خود را روز به روز تقویت خواهد کرد و در این راستا تفاهم‌نامه‌ای با بهزیستی به امضا رساند.

وی اظهار کرد: اجرای طرح‌هایی جهت کاهش آسیب‌های اجتماعی، برگزاری برنامه‌های نشاط‌آور برای آحاد مردم، برگزاری کارگاه‌های آموزشی جهت رشد و تعالی خانواده و مشاوره‌های ازدواج از دیگر مفاد این تفاهم‌نامه همکاری با بهزیستی اردبیل است.

رئیس سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل با اشاره به اینکه محله محوری رویکرد برنامه‌های فرهنگی و اجتماعی خواهد بود، اضافه کرد: در راستای این تفاهم‌نامه، کمیته‌های تخصصی نیز به منظور آسیب‌شناسی مناطق کم‌برخوردار شهر راه‌اندازی خواهد شد.

وی همچنین بیان کرد: با توجه به اینکه نابینایان و ناشنوایان هم دارای حقوق شهروندی هستند و باید از برنامه‌های این سازمان بهره بگیرند، خدمات ویژه‌ای با همکاری انجمن‌های نابینایان و ناشنوایان برای این قشر از جامعه ارایه خواهد شد.

حامد رضایی، مدیرکل بهزیستی استان اردبیل نیز در ادامه بهره‌مندی از تمامی ظرفیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری اردبیل، مهارت‌آموزی و توانمندسازی خانواده‌ها به ویژه اقشار آسیب‌پذیر جامعه، افراد در معرض آسیب‌های اجتماعی و ولی نعمتان تحت پوشش را جزو اهداف تفاهم‌نامه‌ با شهرداری اردبیل عنوان کرد.

از بعد خانوار در مجموع ۵۸ هزار نفر در استان اردبیل تحت پوشش بهزیستی قرار دارند و در حال حاضر از ۳۸ هزار پرونده موجود در بهزیستی این استان حدود ۳۲ هزار توانخواه از خدمات غیرنقدی، حمایتی و مستمری استفاده می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha