پویش مردمی نذر قربانی با مبلغ دلخواه در زنجان اجرا می‌شود

زنجان-ایرنا- مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، از اجرای پویش مردمی نذر قربانی خبر داد و گفت: این پویش با هدف توسعه و ترویج فرهنگ خیر و احسان با هر مبلغی که در توان مردم باشد، اجرا می شود.

روح الله صالحی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر اینکه فراهم کردن زمینه مشارکت خیران زنجانی در کارهای خیرخواهانه برای خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت، از اولویت های اصلی کمیته امداد است افزود: به همین منظور پویش نذر قربانی با هدف جمع آوری نذورات قربانی با برنامه ریزی این نهاد در استان زنجان نیز اجرا می شود. 

وی با بیان اینکه هرساله در آستانه عید سعید قربان، این نهاد بستر لازم را برای مشارکت هر چه بیشتر مردم در اجرای پویش نذر قربانی فراهم می‌ کند گفت: ترویج و توسعه سنت حسنه قربانی از برنامه های مهم این نهاد است.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان، اظهار داشت: پویش نذر قربانی در راستای استفاده حداکثری از ظرفیت خیران و نیکوکاران در عید قربان برای خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت و بهره مندی آنها از برکات معنوی این ایام اجرا می شود.

صالحی با اشاره به برنامه ریزی انجام شده در قالب این پویش خیرخواهانه، برای مشارکت هر چه بیشتر خیران هم تصریح کرد: خیران زنجانی هم  می توانند با هر میزان از توانایی، در این پویش مشارکت کرده و سهمی در  اجرای این پویش  و خدمت رسانی به خانواده های تحت حمایت داشته باشند.

وی از آمادگی کمیته امداد استان زنجان برای جمع آوری نذورات قربانی خبر داد و گفت: نذورات خیران نیک اندیش بین مددجویان  تحت حمایت با اولویت فرزندان ایتام، بیماران صعب العلاج، سالمندان و زنان سرپرست خانوار توزیع می شود.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان،  اظهار داشت: هم استانی ها می توانند از ۲ روش کد دستوری ۰۲۴#*۸۸۷۷* و  شماره تلفن نیکوکاری ۳۳۱۱۶ به صورت غیر حضوری و یا بصورت حضوری از طریق دفاتر ۱۴ گانه این نهاد و مراکز نیکوکاری در پویش نذر قربانی مشارکت کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha