۲۵ درصد تماس های کیشوندان با ۱۱۰ منجر به انجام ماموریت شد

کیش - ایرنا - معاون عملیات فرماندهی انتظامی کیش گفت: امسال ۲۵ درصد تماس های کیشوندان با سامانه ۱۱۰ منجر به انجام عملیات و ماموریت های مختلف پلیسی شد.

سرهنگ سید مسعود میرحسینی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: در سال جاری سامانه تلفنی ۱۱۰ پلیس این جزیره حدود ۲۵ هزار بار به صدا درآمده که بیش از ۶ هزار مورد از این تماس ها منجر به عملیات های مختلف پلیسی شد.

وی با بیان اینکه این تعداد شامل ۲۵ درصد کل تماس های کیشوندان با سامانه ۱۱۰ است یادآور شد: همچنین ۱۹ هزار مورد شامل ۷۵ درصد از تماس ها نیز با راهنمایی و ارشاد کاربران مرفوک ۱۱۰ حل و فصل شده است.

سرهنگ میرحسینی گفت: تماس شهروندان با پلیس ۱۱۰ در این جزیره در سه ماهه نخست امسال در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته ۲۷ درصد رشد داشته است و ۲۵ درصد ماموریت های شکل گرفته نیز به صورت فوریتی دنبال شده است.

وی با بیان اینکه میانگین حضور پلیس در صحنه پس از تماس با سامانه ۱۱۰ حداکثر ۱۵ دقیقه است افزود: اما ماموریت های پلیسی بر اساس دستورالعمل های انتظامی بر اساس اهمیت موضوع به سه بخش ویژه، فوری و عادی تقسیم می شود که این نوع اهمیت در رسیدن پلیس سر صحنه تاثیر می گذارد.

جزیره کیش از جزیره های استان هرمزگان با بیش از ۹۱ کیلومتر مربع مساحت و ۴۴ هزار نفر جمعیت و از توابع شهرستان بندر لنگه و در دل آب های نیلگون خلیج فارس واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha