۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۹:۴۳
کد خبرنگار: 1015
کد خبر: 84815865
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۶۱ میلیارد و ۸۸۰ میلیون تومان اعتبار به شهرستان دیلم اختصاص یافت

گناوه - ایرنا - فرماندار دیلم استان بوشهر گفت: سهم این شهرستان از محل اعتبارات تملک دارایی‌های سرمایه‎ای سال جاری ۶١ میلیارد و ٨٨٠ میلیون تومان تعیین است.

به گزارش ایرنا، روابط عمومی فرمانداری  دیلم روز شنبه به نقل از ناصر کشاورزی در جلسه کمیته برنامه‌ریزی افزود: اعتبارات اختصاص یافته، پس از مطالعه، بررسی و همفکری با معاونان، بین دستگاه های اجرایی شهرستان توزیع شده است.

وی اظهارداشت:  این اعتبارات برای پروژه‌های نیمه تمام، مطالبات پیمانکاران و پروژه‌هایی که باعث رونق و توسعه شهرستان می‌شود، در بین ٣١ دستگاه اجرایی شامل ١۶ فصل و ٢٨ برنامه براساس اولویت پیش بینی  شد.

کشاورزی بیان کرد: با توجه به بررسی‌های صورت گرفته و کمبودها، بخش غالب  بودجه امسال را به ترتیب بر حوزه عمرانی، توسعه، نوسازی و اصلاح شبکه آب رسانی، مسائل آموزشی، درمانی، فرهنگی و ورزشی شهرستان متمرکز و اختصاص یافته است.

فرماندار دیلم با اشاره به سهم استان بوشهر از محل اعتبارات تملک دارایی های سرمایه‌ای کشور، گفت: کل اعتبارات استان بوشهر از این محل معادل ۳.۷ درصد از کل اعتبارات کشور است که بر این اساس  سهم هر شهرستان، بر اساس شاخص‌های جمعیت، مساحت و سایر توزیع و محاسبه شده است.

سرپرست هماهنگی بودجه و نظارت سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان بوشهر گفت: علاوه بر اعتباراتی که در کمیته برنامه ریزی این شهرستان توزیع شده است، اعتباراتی نیز از سطح استان به صورت مستمر در بین دستگاه های اجرایی شهرستان‌ها توزیع و ابلاغ می شود.

علی پورداود افزود: اعتبارات تملک دارایی‌های سال جاری بر اساس توزیع زمانی نسبت به اعتبارات مشابه سال گذشته ۴٧ درصد افزایش داشته است.

شهرستان دیلم با بیش از ۳۵ هزارنفر جمعیت در انتهای شمالی استان بوشهر واقع است

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha