۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۵۳
کد خبرنگار: 3107
کد خبر: 84816609
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی خراسان شمالی

۱۸ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۵۳
کد خبر: 84816609
چند خبر کوتاه از نیروی انتظامی خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- واژگونی خودرو ۲۰۶ در آشخانه، دستگیری قاتل شهروند بجنوردی و دستگیری سوداگر مرگ از جمله اخبار کوتاه حوزه نیروی انتظامی خراسان شمالی در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش روز شنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، فرمانده انتظامی خراسان شمالی در این‌باره گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع واژگونی خودرو ۲۰۶ در ورودی شهر آشخانه، بلافاصله ماموران پلیس راهور به همراه نیروهای امدادی در محل حادثه حاضر شدند.

سردار سعید مطهری زاده با اشاره به اینکه خودرو یمورد نظر چهار نفر سرنشین داشت، افزود: ۲ نفر از این افراد به دلیل شدت جراحات وارده در دم فوت و ۲ نفر دیگر نیز مجروح می شوند.

وی با بیان اینکه مجروحان این حادثه توسط عوامل اورژانس به بیمارستان منتقل شدند، تصریح کرد: کارشناسان پلیس راه علت وقوع این حادثه را تخطی از سرعت مطمئنه و عدم توانایی در کنترل وسیله نقلیه اعلام کرده اند.

دستگیری قاتل کمتر از ۴۸ ساعت

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی نیز در باره این حادثه اظهار داشت: در پی مراجعه فردی به پلیس آگاهی استان و اعلام مفقودی همسرش بلافاصله موضوع با جدیت در دستور کار کارآگاهان پلیس آگاهی استان قرار گرفت.

 سرهنگ محمد غلامی با اشاره به اینکه کارآگاهان به سرعت اقدامات فنی و اطلاعاتی خود را به صورت گسترده در رابطه با این پرونده آغاز کردند، افزود: ابتدا تحقیقات از آشنایان و اطرافیان فرد مفقود شده به عمل آمد که منتج به نتیجه نشد.

وی افزود: با تلاش مستمر کارآگاهان مشخص شد که فرد مفقود شده آخرین بار با یکی از دوستان خود در یکی از شهرهای حاشیه بجنورد ملاقات داشته است.

وی گفت: کارآگاهان برای روشن شدن موضوع، این فرد که دارای سوابق کیفری بود را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

جانشین فرمانده انتظامی خراسان شمالی با اشاره به اینکه این فرد در بازجویی های انجام شده و با توجه به مستندات و مدارک موجود به قتل اعتراف کرد، افزود: متهم با خوراندن چندین عدد قرص خواب آور و مواد مخدر، وی را به قتل رسانده و جسد او را نیز به یکی از زمین های کشاورزی در حاشیه شهر بجنورد منتقل کرده است.

 سوداگر مرگ در چنگال پلیس

فرمانده انتظامی بجنورد گفت: در پی اعلام خبری مبنی بر اینکه فردی به صورت بلعیدنی، مقداری مواد مخدر را حمل می کند، بلافاصله موضوع در دستور کار قرار گرفت.
 سرهنگ مسعود وحیدی با اشاره به اینکه ماموران در حین کنترل خودروی های عبوری موفق شدند تا خودروی حامل این فرد را شناسایی و متوقف کنند، افزود: متهم توسط ماموران شناسایی و به مقر انتظامی منتقل شد.
وی با بیان اینکه در بازرسی از این فرد حدود یک کیلوگرم مواد مخدر از نوع تریاک که به صورت بلعیدنی حمل می شد را کشف کردند، یاد آور شد: متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

واژگونی خودرو 

فرمانده انتظامی بجنورد گفت: همچنین در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک مورد واژگونی در محور "بجنورد- اسفراین"  گشت انتظامی، پلیس راه و عوامل اورژانس به محل حادثه اعزام شدند.

وی با اشاره به اینکه در این حادثه چهار نفر مجروح بر جای گذاشته است، افزود: علت وقوع این واژگونی توسط کارشناسان پلیس راه در حال بررسی است.
وی تصریح کرد: مجروحان این حادثه توسط عوامل اورژانس به مراکز درمانی منتقل شدند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha