۲۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۳۷
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84817939
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

حریفان همدان در مسابقات والیبال قهرمانی کشور مشخص شدند

همدان- ایرنا- رییس هیات والیبال استان همدان گفت: حریفان تیم همدان در دور مقدماتی رقابت های والیبال قهرمانی جوانان کشور مشخص شدند ضمن اینکه این مسابقات امسال در چهار منطقه برگزار می شود.

«حمید بادامی نجات» روز دوشنبه در گفت‌وگو باخبرنگار ایرنا اظهار داشت: همدان در گروه دوم این مسابقات با تیم های شهرکرد، البرز، لرستان، خوزستان، چهار محال و بختیاری، ایلام، کرمانشاه و تهران هم گروه است.

وی افزود: تیم همدان در گروه سختی قرار گرفته است و به طور قطع برای صعود به دور پایانی راه دشواری را پیش رو دارد.

بادامی نجات گفت: رقابت‌های این گروه از هفتم تا یازدهم مردادماه و به مدت چهار روز در شهرکرد و بر اساس آخرین قوانین فدراسیون جهانی والیبال برگزار می‌شود و هر تیم شامل ۱۴ بازیکن به همراه سرمربی، ۲ کمک مربی و سرپرست در مجموع ۱۸ نفر خواهد بود که از این تعداد ۱۲ بازیکن به همراه سرمربی، کمک مربی و سرپرست (۱۵ نفر) اجازه حضور در هر مرحله از مسابقات را دارند.

وی خاطرنشان کرد: مرحله مقدماتی این رقابت‌ها با حضور هشت تیم در هر منطقه و در ۲ گروه چهار تیمی برگزار می‌شود و ۲ تیم از هر گروه به دور نهایی راه خواهند یافت.

بادامی نجات افزود: هشت تیم اول این رقابت‌ها به‌عنوان تیم‌های دسته اول، هشت تیم دوم به‌عنوان تیم‌های دسته دوم و تیم‌های باقی مانده به‌عنوان تیم‌های دسته سوم معرفی می‌شوند.

به گفته وی، در پایان مرحله مقدماتی از هر منطقه ۲ تیم صعود می‌کند و دیدارهای مرحله نهایی مسابقات والیبال قهرمانی کشور جوانان نیز ۱۸ تا ۲۳ مردادماه در استان چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha