زمینه آزادی ۲۲ زندانی با اهدای هزینه یک مراسم تعزیه در خراسان رضوی فراهم شد

مشهد- ایرنا- رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: زمینه آزادی ۲۲ زندانی جرایم غیرعمد در زندانهای مشهد و چند شهر دیگر استان با اهدای هزینه مراسم یادبود چهلم مرحوم حاج حسن ایزدی‌دوست فراهم شد.

جواد غفاریان طوسی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این کمک به عنوان صدو بیست‌ و ششمین اقدام خداپسندانه در قالب پویش خیر ماندگار با اهدا هزینه آیین یادبود توسط خانواده متوفی در استان صورت گرفته است.

وی ادامه داد: خانواده مرحوم ایزدی‌دوست با اهدا چهار میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال، زمینه آزادی این تعداد زندانی جرایم غیرعمد را فراهم کرده است و آزادی این افراد طی روزهای آینده همزمان با عید غدیر انجام خواهد شد.

رییس ستاد مردمی رسیدگی به امور دیه و کمک به زندانیان نیازمند خراسان رضوی گفت: نیکوکارانی که تمایل به مشارکت در آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد دارند برای راهنمایی می‌توانند با شماره تلفن ۰۵۱۳۸۹۴۶۰۰۲ یا شماره همراه ۰۹۱۵۵۶۷۱۰۵۰ تماس بگیرند.

غفاریان طوسی افزود: همچنین خیران می توانند از طریق شماره کارت بانک ملی: ۶۰۳۷۹۹۱۸۹۹۹۴۹۳۲۹ ،  شماره حساب بانک ملی: ۰۱۰۵۹۴۶۹۴۸۰۰۷ ،  شماره کارت بانک صادرات  ۶۰۳۷۶۹۱۹۹۰۱۴۱۹۸۸  و  شماره حساب بانک صادرات ۰۱۰۸۰۱۱۵۵۰۰۰۱ کمک های خود را به آزادی زندانیان جرایم غیرعمد در استان اختصاص دهند.

۱۱ زندان، یک کانون اصلاح و تربیت و همچنین اردوگاه حرفه‌آموزی و کار درمانی چناران در خراسان رضوی تحت مدیریت اداره ‌کل زندانها و اقدامات تامینی و تربیتی این استان قرار دارد.

طبق اعلام مسوولان قضایی خراسان رضوی در سال گذشته، این استان با جمعیت ۶ میلیون و ۸۷۰ هزار نفر حدود ۱۷ هزار زندانی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha