طعمه‌گذاری برای امحای حیوانات موذی در شهرقدس آغاز شد

شهرقدس - ایرنا - شهردار شهرقدس گفت: فاز جدید طرح طعمه‌گذاری و امحای جانوران مضر با هدف ارتقای سطح سلامت جامعه و پاکسازی محیط‌ شهری از جوندگان موذی بویژه موش در ایام گرما توسط پرسنل حوزه معاونت خدمات شهری شهرداری قدس اجرایی شد.

به گزارش ایرنا از شهرداری شهرقدس، سعید شهلی روز سه‌شنبه افزود: این طرح توسط عوامل حوزه خدمات شهری شهرداری قدس اجرایی شد؛ جانوران موزی بویژه موش در این فصل بیشتر در سطح شهر تردد می‌کنند که همین عامل می‌تواند باعث شیوع انواع بیماری‌های واگیردار در شهر شود.

وی ادامه داد: طرح طعمه‌گذاری و امحای جانوران موذی با هدف ارتقای سلامت جامعه و پاکسازی محیط‌ شهری با شناسایی محل‌های تجمع این جانوران توسط نیروهای حوزه معاونت خدمات شهری و همچنین مشارکت شهروندان از طریق تماس با سامانه ۱۳۷ انجام می‌شود.  

شهردار شهرقدس اظهار داشت: طرح طعمه‌گذاری و امحای حیوانات موذی در بلوار ۳۰ متری شورا اجرا و این اقدام در دیگر نقاط شهر نیز به ترتیب اولویت انجام خواهد شد.

شهلی خاطرنشان کرد: لازم به ذکر است با توجه به اینکه طعمه‌گذاری برای این جانوران به طور مستمر در طول سال انجام می‌شود، شهروندان می‌توانند با رعایت کامل بهداشت، محیط زیست شهری که متعلق به خود آنهاست را پاکیزه نگه دارند و مانع ازدیاد این جانوران که اغلب ناقل بیماری هستند، شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha