رییس سازمان تعزیرات حکومتی: حمایت از مصرف‌کنندگان و تولیدکنندگان ضروری است

مشهد- ایرنا- رییس سازمان تعزیرات حکومتی کشور تاکید کرد: حمایت از مصرف‌کنندگان و تولید کنندگان ضروری است و دستگاه‌های متولی خدمت‌رسانی در بخش تولید و صنعت باید به درستی به وظایف خود در این زمینه عمل کنند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، احمد اصانلو روز سه‌شنبه در نشست هم‌اندیشی با مسوولان حوزه تنظیم بازار در مشهد افزود: در شرایط کنونی بیش از هر زمان دیگری به همدلی و همراهی با هدف حل مشکلات مردم نیازمند هستیم و در این زمینه باید از همه ظرفیت‌ها استفاده کرد.

وی بیان کرد: همچنین باید از ظرفیت‌های موجود برای نظارت بر بازار استفاده شود و در این خصوص یکی از راهبردهای اصلی حضور موثر در میدان است، بر این اساس در چهارچوب موازین قانونی با اقدامات خودسرانه برخورد خواهد شد.

رییس کل دادگستری خراسان رضوی نیز در این نشست اظهار کرد: با توجه به تأثیر مستقیم تولید بر وضعیت بازار، دستگاه قضایی تلاش بی وقفه‌ای در زمینه حمایت از تولید و حل مشکلات واحدهای صنعتی دارد و در پی اقدامات صورت گرفته از تعطیلی بسیاری مراکز صنعتی جلوگیری شده است.

غلامعلی صادقی افزود: نظارت بر بازار در استان با جدیت ادامه دارد و با ساز و کارهای پیش‌بینی شده توسط مجموعه‌های نظارتی، تولید کنندگانی که در چهارچوب موازین و با توجه به شرایط کنونی در حال تولید هستند، تشویق می‌شوند.

وی خاطر نشان کرد: از سوی دیگر اقدامات قانونی در خصوص تولید کنندگانی که قانون و انصاف را در خراسان رضوی رعایت نمی‌کنند، انجام می‌شود.

خراسان رضوی ۲۶ اتاق اصناف، ۴۳۹ اتحادیه و ۱۷۶ هزار و ۶۸۸ واحد صنفی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha