۲۱ تیر ۱۴۰۱، ۱۷:۴۴
کد خبرنگار: 908
کد خبر: 84819362
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

کاهش مراجعات حجاج ایرانی به مراکز درمانی در ایام تشریق

تهران- ایرنا- رئیس هیئت پزشکی حج و زیارت از کاهش تعداد مراجعات زائران ایرانی به مراکز درمانی این هیئت در ایام تشریق خبر داد.

به گزارش ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی حج، دکتر سید علی مرعشی گفت: با تدابیر اندیشیده شده برای حج ۱۴۰۱ فعالیت های پزشکی و درمانی در عرفات و منا روان انجام شد.

وی تعداد خدمات ارائه شده در منا به زائران ایرانی را بیش از ۳۶ هزار و ۶۰۰ مورد عنوان کرد و از ویزیت ۱۴ هزار و ۵۰۰ مراجعه کننده به مراکز درمانی هیئت پزشکی و ۹۰ مورد بستری خبر داد.

دکتر مرعشی همچنین تعداد خدمات ارائه شده به زائران ایرانی در عرفات را بیش از ۵۳۸۰ مورد و ۴۴ بستری اعلام کرد و گفت: بیماران بستری در منا و عرفات خدمات لازم را دریافت کرده و مرخص شدند. 

وی با این حال گفت: درحال حاضر ۴ بیمار در بیمارستان مرکز پزشکی در مکه بستری هستند که سه نفر ناراحتی گوارشی دارند و همچنین سه بیمار مرد و سه بیمار خانم هم که به بیمارستان سعودی منتقل شده اند تحت درمان قرار دارند و حال عمومی همه بیماران بستری خوب است.

دکتر مرعشی از همکاری خوب سازمان حج و زیارت و بعثه مقام معظم رهبری با هیئت پزشکی حج و زیارت در ایام تشریق تقدیر کرد و آن را در ارائه خدمات مناسب تر به زائران کشورمان موثر دانست و گفت: ارتباط بین دو جمعیت هلال احمر ایران و عربستان هم در حج امسال مطلوب بوده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha