۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۱
کد خبرنگار: 2581
کد خبر: 84819771
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مراوه‌تپه افتتاح شد

۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۵:۲۱
کد خبر: 84819771
مدرسه ۶ کلاسه خیرساز مراوه‌تپه افتتاح شد
عکس آرشیوی است

گنبدکاووس- ایرنا- دبستان پسرانه ۶ کلاسه شهر مراوه‌تپه به نام امام زین‌العابدین (ع) که با مشارکت آیت الله سید کاظم نورمفیدی نماینده ولی فقیه در استان گلستان ساخته شد امروز چهارشنبه با حضور مسوولان استانی و شهرستانی افتتاح شد.

به گزارش ایرنا، فرماندار مراوه‌تپه در این مراسم توسعه زیرساخت‌های فرهنگی و آموزشی را لازمه پیشرفت دانست و گفت: تاکنون ۱۴ مدرسه خیرساز در این شهرستان به بهره برداری رسیده است.

لقمان قربانی با قدردانی از همراهی خیران در توسعه زیرساخت‌های شهرستان مرزی مراوه‌تپه، از مسوولان آموزش و پرورش و نوسازی مدارس استان خواست برای جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان، با همراهی خیران خیراندیش زمینه ساخت ۲ مدرسه شبانه روزی در بخش‌های مرکزی و گلیداغ را فراهم کنند.  

سرپرست آموزش و پرورش مراوه‌تپه به خبرنگار ایرنا بیان کرد: این مدرسه در مساحت سه هزار متر مربع شامل ۸۶۵ متر مربع فضای آموزشی در ۲ طبقه و هزار و ۴۰۰ متر مربع محوطه سازی ساخته شده است.

محمدرضا حاجیلی دوجی افزود: ۶۵ میلیارد ریال برای ساخت این مدرسه به صورت مشارکتی خیرساز (آیت الله نورمفیدی) و اداره کل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس گلستان هزینه شده است. 

به گزارش ایرنا، بیش از ۱۴ هزار دانش آموز در ۱۴۹ فضای آموزشی مراوه‌تپه مشغول به تحصیل هستند. 

امروز سیزدهمین مدرسه ساخته شده به همت آیت الله نورمفیدی در استان گلستان در شهر مراوه‌تپه به بهره‌برداری رسید. 

شهرستان مراوه تپه با افزون بر ۶۷ هزار نفر جمعیت که در ۲ نقطه شهری و ۱۰۸ روستا سکونت دارند در منتهی الیه شمال شرق استان گلستان واقع است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha