۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۶:۱۲
کد خبرنگار: 1224
کد خبر: 84819988
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

نماینده شیروان در مجلس: مدیران اجرایی از ظرفیت‌های قانون بودجه استفاده کنند

بجنورد-ایرنا- نماینده مردم شیروان در مجلس شورای اسلامی گفت: مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان از ظرفیت‌های قانون بودجه استفاده کنند و در پی  جذب اعتبارات بیشتر باشند.

به گزارش ایرنا، علی جدی روز چهارشنبه در جلسه کمیته برنامه‌ریزی شهرستان شیروان اظهار داشت: مدیران شهرستانی باید با تمام ظرفیت های بودجه ریزی آشنا باشند و با مدیران کل ارتباط بیشتری برقرار کنند.

وی تصریح کرد: اقدامات عمرانی خوبی در سطح این شهرستان در دست اجرا است و اعتبارات مناسبی برای طرح های عمرانی مصوب شده است و مسوولان شهرستانی باید پیگیر جذب اعتبارات بیشتر در حوزه تخصصی خود باشند.

امام جمعه شیروان نیز در ادامه این جلسه گفت: دغدغه یک مدیر علاوه بر کار عمرانی باید به مسائل فرهنگی هم توجه کند چرا که کار فرهنگی زیربنای بسیاری از پیشرفت ها است.

حجت الاسلام حسین تکمیلی افزود: مدیران شیروان در برنامه های فرهنگی که در مناسبت های مختلف برگزار می شود حضور کم رنگی دارند و نیاز است در حوزه ها به صورت جدی ورود کنند.

وی خاطرنشان کرد: ادارت و نهادهای خدمات رسان با نگاه فرهنگی خیلی از مشکلات را حل می کنند و باید برای این مهم برنامه ریزی مناسبی داشته باشند.

شهرستان شیروان به عنوان دومین شهرستان پرجمعیت خراسان شمالی در ۶۰ کیلومتری شرق بجنورد قرار دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha