۲۲ تیر ۱۴۰۱، ۱۳:۴۱
کد خبرنگار: 1053
کد خبر: 84820154
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

ثبت نام نهضت ملی مسکن در ۹ شهر استان قزوین آغاز شد

قزوین - ایرنا - مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: ثبت نام پروژه نهضت ملی مسکن در ۹ شهر این استان با توجه به تامین زمین مورد نیاز از امروز آغاز شده است.

سیدعلی هاشمی روز چهارشنبه در گفت و گو خبرنگار ایرنا اظهار داشت: ثبت نام نهضت ملی مسکن در شهرهای بویین زهرا، اقبالیه، خرمدشت، سیردان، معلم کلایه، آبگرم، آوج و رازمیان آغاز شده و از متقاضیان درخواست می شود تا در اسرع وقت ثبت نام خود را آغاز کنند.

وی ادامه داد: برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرهای قزوین، شریفیه، بیدستان، محمدیه، الوند و محمودآباد نمونه با توجه به تامین زمین مورد نیاز، جانمایی صورت گرفته در شهر جدید مهرگان است.

به گفته  مدیرکل راه و شهرسازی استان قزوین ، در صورت تامین زمین در سایر شهرهای استان، ثبت نام در آن شهرها نیز به تدریج آغاز خواهد شد و اسامی این شهرها نیز به این لیست اضافه می شود.

هاشمی تاکید کرد: متقاضیان نهضت ملی مسکن باید توجه داشته باشند که سابقه سکونت لازم در شهر محل سکونت جهت دریافت مسکن را  داشته باشند 

هم اکنون ۹۹ هزار و ۵۵۹ متقاضی مسکن استان قزوین در طرح نهضت ملی ثبت نام کرده اند که ۳۰ هزار و ۵۲۸ نفر از آنان واجد شرایط احراز برای دریافت مسکن شناخته و در نهایت نیز ۱۲ هزار و ۷۵۲ متقاضی به تایید نهایی رسیده و ۶ هزار و ۲۷۶ متقاضی نیز در نوبت افتتاح حساب قرار دارند

تاکنون برای ۲۴ هزار و ۲۵۲ متقاضی مسکن در طرح نهضت ملی استان قزوین تامین زمین صورت گرفته و روند تامین زمین برای سایر متقاضیان ثبت نام شده و یا متقاضیان جدید نیز ادامه دارد.  

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha