خدمت به خانواده شهدا و ایثارگران یک موهبت الهی است

شهرری- ایرنا- مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران گفت: ایثارگران محق خدمت هستند و این خدمت برای خادمان خانواده شهدا و ایثارگران یک موهبت الهی است و باید خادمان آنان در برابر مطالبه ایثارگران پاسخگو باشند.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران، عبدالله مرتضوی روز چهارشنبه در مرکز سامانه الکترونیکی مردم و دولت حاضر و پاسخگوی سوالات و درخواست های ایثارگران و خانواده معظم شهیدان شد.
مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان‌های استان تهران اظهار داشت: اقدام قابل بیانی که بتواند جبران بخشی از ایثارگران جانبازان و خانواده ایثارگران باشد، انجام نداده ایم.

وی در مورد عمده سوالات و مطالبات ایثارگران در سامانه سامد نیز گفت: بیشترین حجم سئوالات مطرح شده از سوی ایثارگران در خصوص وام مسکن و تبدیل وضعیت ایثارگران شاغل در دستگاه ها و نهادهای اجرایی بود.

مرتضوی شهرستان‌های استان تهران را مهاجرپذیر و با ترکیب جمعیتی پراکنده برشمرد و ادامه داد: با توجه به وسعت شهرستان‌های استان تهران و مهاجرپذیر بودن آن، ایثارگران و خانواده‌های شهدا نیز سهم قابل توجهی در این مهاجرت‌ها دارند و با با نگاه تکریم و خدمت‌رسانی شایسته به آنان، وظیفه داریم تا در راستای حل مشکلات و پاسخگویی به نیازهای آنها گام برداریم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha