۲۳ تیر ۱۴۰۱، ۲۱:۰۲
کد خبر: 84821539
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

رئیس سازمان بسیج مستضعفین: نظام سلطه در سراشیبی سقوط است

مشهد ایرنا رییس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ملت ایران با چشم خود خواهد دید که اسلام سنگرهای کلیدهای جهان را یکی پس از دیگری فتح خواهد کرد ما در مسیر پیروزی های خیره کننده هستیم و نظام سلطه در روند اضمحلال، فروپاشی و ضعف و زبونی قرار دارد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سردار غلامرضا سلیمانی، پنجشنبه شب در آیین آغاز بیست و هفتمین دوره طرح ولایت دانشجویی در مشهد افزود: سفر رییس جمهور آمریکا به رژیم صهیونیستی نیز نمی‌تواند این روند فروپاشی را تغییر دهد.

وی ادامه داد: خود غربی‌ها اذعان دارند که گفتمان تمدن آنها به پایان خود رسیده است و حرفی برای گفتن ندارد. اما مسیر برای انقلاب اسلامی باز و برای غربی‌ها به بن بست رسیده است و در مسیر سراشیبی قرار گرفته است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: امام(ره) فرمود قرن آینده از آن اسلام خواهد بود و اسلام سنگرها را فتح خواهد کرد. امسال اولین سال از قرنی است که امام(ره) وعده داده است. همه وعده‌ها و پیش بینی های امام راحل و رهبر معظم انقلاب، یکی پس از دیگری محقق شده است.
 
وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی سرآغاز مهمی برای بشریت است افزود: عظمت و بزرگی انقلاب باید در این دوران جنگ ترکیبی دشمن بوسیله جهاد تبیین بیش از پیش مورد توجه واقع شود.

سردار سلیمانی گفت: انقلاب اسلامی با یک برنامه بلند مدت و راهبردی کار خود را آغاز کرد. پیروزی انقلاب در منظومه فکری رهبری اولین مرحله تکاملی و دومین مرحله آن استقرار نظام مقدس جمهوری اسلامی است.

رییس سازمان بسیج مستضعفین ادامه داد: یکی از اهداف انقلاب، تشکیل حکومت اسلامی و تحقق دولت اسلامی و استقرار و زمینه سازی برای ظهور خورشید عظمای ولایت است.

وی گفت: رهبر معظم انقلاب که بیانیه گام دوم را صادر کردند انقلاب را شامل پنج مرحله می دانند که تاکنون دو مرحله آن محقق شده است. در گام دوم باید تحقق دولت اسلامی، تشکیل جامعه اسلامی و وارد شدن به مرحله تمدن  تمدن سازی مورد توجه قرار گیرد.

سردار سلیمانی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب چهار مؤلفه برای حرکت در گام دوم بیان کرده‌اند که محور قرار گرفتن جوانان، امید به موفقیت و پیروزی، روحیه جهادی با تمسک به اسلام ناب و جهش در پیشرفت است.

وی افزود: دانشجویان طلایه‌داران دولت اسلامی در تحقق آن و طلایه داران جامعه معنوی خواهند بود و رسالتی بزرگ و تاریخی بر عهده دارند.

سردار سلیمانی گفت: بشریت چشم به ملت ایران دوخته است و آزادیخواهان کشورهای مختلف انقلاب ایران را الگوی خود قرار داده اند.

رییس سازمان بسیج مستضعفین افزود: انقلاب اسلامی اهداف و رسالت جهانی دارد و به مدد مسلمانان جهان و بشریت آمده است. اسلام برای نجات بشریت آمده و انقلاب برآمده از اسلام ناب و ستیزه گر با ظلم و اشغالگری توانسته صف‌آرایی جدیدی در جهان تشکیل دهد.

سردار سلیمانی ادامه داد: وقتی سرود سلام فرمانده در کشورهای غربی و جوامع مختلف مورد توجه قرار می‌گیرد یعنی مسیر انتشار یک تفکر الهی و نجات بخش بشریت از چنگال ظلم را نوید می‌دهد و به گوش آزادیخواهان جهان رسیده است.

وی گفت: در طلیعه گام دوم انقلاب، ابعاد مرحله تحقق دولت اسلامی با میدان‌داری جوانان یکی پس از دیگری باید رقم بخورد. وقتی این الگوی جذاب کامل شود دیگر کشورها هم اعتنا و نسخه برداری خواهند کرد.

رییس سازمان بسیج مستضعفین بیان کرد: تقویت جوان مومن انقلابی پایه کار با غنای فکری معرفتی و معنوی از ضرورت‌های اجتناب ناپذیر گام دوم است.

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی سازمان بسیج دانشجویی کشور در خصوص بیست و هفتمین دوره طرح ولایت به خبرنگار ایرنا گفت: هزار و ۲۰۰ دانشجوی دختر و پسر در این دوره حضور دارند.

محمدحسین فوادیان با بیان اینکه هدف این دوره ها کادرسازی برای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب است افزود: در این دوره چهل روزه، دانشجویان در کلاسهای آموزشی، بصیرتی و معرفتی شرکت می‌کنند.

آیین افتتاحیه بیست و هفتمین دوره طرح ولایت دانشجویی در رواق شیخ حر عاملی حرم مطهر رضوی برگزار شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha