فعال فرهنگی: تضعیف بنیان خانواده جزو اهداف راهبردی دشمن است

یزد- ایرنا- فعال فرهنگی و معاون سابق سازمان بسیج جامعه زنان کشور گفت: تضعیف بنیان خانواده با جنگ فرهنگی تمام عیار جزو اهداف راهبردی دشمنان علیه نظام و انقلاب اسلامی است .

به گزارش خبرنگار ایرنا، معصومه حکیمیان روز جمعه در جمع مردم یزد افزود: دشمنان بعد از شکست در عرصه‌های مختلف برای ضربه زدن به جامعه اسلامی در قالب یک نبرد فرهنگی به شدت به دنبال ضعیف کردن ارزش‌های انسانی و اخلاقی و کانون خانواده هستند.

وی ادامه داد: دشمنان با بهره‌گیری از ابزارهای مختلف و کار گسترده فرهنگی به دنبال گرفتن هویت انسانی از جوامع به خصوص در  کشور اسلامی ایران است .

این فعال فرهنگی اظهار کرد: جنگ نرمی که بارها مقام معظم رهبری، مردم و مسئولان را به هوشیاری و داشتن بینش و بصیرت در قبال آن توصیه کردند، به دنبال تضعیف هویت انسانی است.

حکیمیان بیان کرد: دشمنان می‌خواهند مردم و نسل جوان ما را با کارهای سوء فرهنگی خود با حمایت برخی دولت‌ها و رژیم صهیونیستی از ارزش‌ها و انسانیت دور کنند.

وی یادآور شد: هیچ موضوعی مهمتر از خانواده و تحکیم آن نیست و برای تحقق آن همه مردم مسئولیت دارند و هر فردی باید برای تقویت ارزش‌های الهی و انسانی در بین خود اقدام کند.

 معاون سابق فرهنگی سازمان بسیج جامعه زنان گفت: همه خانواده‌ها اگر از خود و فرزندان خود برای تقویت هویت دینی،  انسانی و اخلاقی تلاش کنند از بسیاری آسیب‌ها و ناهنجاری‌ها پیشگیری می‌شود.

حکیمیان گفت: باید از ابتدای زندگی نسبت به تربیت درست فرزندان و تقویت بنیان‌های انسانی، دینی و اخلاقی در خانواده اقدام شود که انجام آن زمینه‌ساز جامعه‌ سالم است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha