نخستین گروه حجاج فارس ۲۹ تیرماه وارد شیراز می‌شوند

شیراز- ایرنا- مدیرکل فرودگاه های استان فارس گفت: نخستین گروه از زائران بیت الله الحرام اعزامی از استان‌های فارس و کهگیلویه و بویراحمد روز چهارشنبه ۲۹ تیرماه جاری از طریق فرودگاه بین المللی شهید دستغیب به شیراز باز می‌گردند.

غلامرضا کریم آقایی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: طبق برنامه، عملیات بازگشت زائران استان فارس و کهکیلویه و بویراحمد با انجام پنج پرواز از مدینه منوره انجام می‌شود.
او ادامه داد: عملیات انتقال زائران خانه خدا روز چهارشنبه هفته جاری با انجام ۲ پرواز در ساعت های ۱۷:۳۰ و ۲۱:۱۰ و روز پنجشنبه در ساعات ۰۳:۲۰ بامداد، ۱۰:۵۰ و ۲۲:۱۰ با ناوگان ایرباس شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی از مدینه منوره به مقصد شیراز انجام می‌شوند.
وی، با اشاره به آمادگی عوامل فرودگاهی برای استقبال از حجاج خانه خدا افزود: با برگزاری جلسات و اتخاذ تدابیر مناسب برای انجام هر چه بهتر عملیات بازگشت حجاج، هماهنگی لازم با دستگاه‌های مستقر در فرودگاه صورت گرفته و می کوشیم تا روند تحویل بار و خروج زائران از فرودگاه تسهیل و تسریع شود.
مدیر کل فرودگاه‌های فارس افزود: از مهمترین اقدامات انجام شده در جهت ارتقاء سطح کیفی خدمات به زائران خانه خدا می‌توان به آماده سازی تجهیزات ترمینالی، سرویس و آماده‌سازی تسمه نقاله‌ها، تامین چرخ دستی، افزایش تعداد کارکنان پلیس، گذرنامه، پایگاه امداد مرزی، خدمات و باربری اشاره کرد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha