همزمان با عید غدیر اجتماع هیات‌های مذهبی در پیاده‌راه سبزه‌میدان برگزار می‌شود

زنجان-ایرنا- مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، گفت: به مناسبت عید غدیرخم، اجتماع هیات‌های مذهبی در پیاده‌راه سبزه‌میدان این شهر برگزار می‌شود.

به گزارش ایرنا، حجت‌الاسلام سعید احمدی روز دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، اجتماع هیات‌های مذهبی در پیاده‌راه سبزه‌میدان زنجان در روز عید غدیر خم را از جمله اهم برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی استان به مناسبت دهه ولایت و امامت و عید غدیر خم عنوان کرد و افزود: این اجتماع روز دوشنبه ساعت ۱۸:۳۰ در پیاده راه سبزده میدان برگزار می شود که با سخنرانی  حاج اقا سعید غفاری مسئول قرارگاه خاتم و با مولودی خانی مداحان  شاخص از جمله کلامی، شبیری و  مهدی رسولی  همراه خواهد بود.

وی در ادامه به سایر برنامه های سازمان تبلیغات اسلامی استان  زنجان به مناسبت این ایام اشاره کرد و گفت: برپایی موکب های هیئت‌ها و تشکلهای مردمی، برپایی ایستگاه صلواتی ، اعزام مبلغ به مراکز جمعیتی شهری و روستایی، اطعام غذا توسط تشکلهای مردمی و هیات‌های شاخص در سطح استان از جمله برنامه ها است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان زنجان، اظهار داشت: برگزاری نشست های تبیینی در حوزه غدیر و غدیر شناسی، برگزاری محافل شعر خوانی و مولودی خانی، حرکت عظیم خودرویی به مناسبت روز غدیر از میدان جهاد تا میدان بسیج زنجان و برگزاری جشن‌هایی در هیئت ها و مساجد استان ازدیگر برنامه های تبلیغات اسلامی استان است.

حجت‌الاسلام احمدی برپایی ایستگاه های صلواتی و توزیع بسته های غذایی،کمک‌های مؤمنانه و اطعام مستمندان و فقراء را یکی از اصلی ترین برنامه مساجد، هیات ها و گروه های مردمی و جهادی همزمان با دهه ولایت و امامت و عید غدیر عنوان کرد.

برگزاری جشن در محل های  استقرار روحانیون در پایگاه های  اجتماعی و

اعزام مبلغان غدیر با همکاری حوزه علمیه و سازمان تبلیغات به روستاها و دهستان‌های فاقد روحانی مستقر را از دیگر  برنامه های  عید غدیر عنوان کرد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha