۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۴۵
کد خبرنگار: 913
کد خبر: 84824397
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

جشن عید غدیر در مصلای کیش برگزار می شود

۲۶ تیر ۱۴۰۱، ۱۹:۴۵
کد خبر: 84824397
جشن عید غدیر در مصلای کیش برگزار می شود

کیش - ایرنا - جشن عید غدیرخم صبح دوشنبه با حضور آحاد مختلف مردم در مصلای این جزیره برگزار می شود.

به گزارش عصر یکشنبه ایرنا از روابط عمومی سازمان منطقه آزاد کیش، این مراسم به همت نهاد امامت جمعه، ستاد غدیر و سازمان منطقه آزاد کیش دوشنبه ساعت ۱۰ طبق روال هر ساله با سخنرانی حجت الاسلام حسن علیدادی سلیمانی و مولودی خوانی سیدمحسن بنی فاطمی برگزار می شود.

دبیر ستاد مراسم غدیر کیش نیز در یک گفت وگویی با اعلام جزییات برنامه های این ستاد اظهار داشت: امشب مراسم جشن در مساجد جزیره برگزار می شود و مراسم حرکت خودرویی هم از هرمسجد با حضور ساکنان هر محله آغار می‌شود و این حرکت خودرویی حس و حال شادی را به مردم می‌بخشد.

حجت الاسلام محسن طباطبایی افزود: دستورالعمل‌های بهداشتی برای پیشگیری از شیوع ویروس کرونا به مساجد و موکب‌ها ابلاغ شده تا در برگزاری مراسم جشن‌های عید سعید غدیرخم رعایت شوند.

وی اضافه کرد: مراسم سنتی خطبه خوانی غدیر توسط بومیان جزیره کیش نیز در شب عید سعید غدیرخم و در محله صفین، حسینه فاطمه الزهرا (س) برگزار خواهد شد.

دبیر ستاد مراسم غدیر کیش گفت: جشن عید غدیر فردا دوشنبه بیست و هفتم تیر از ساعت ۱۰ صبح در مصلی کیش برگزار خواهد شد و سخنران برنامه نیز حجت الاسلام و المسلمین علیدادی نماینده، ولی فقیه در استان کرمان خواهد بود.

برپایی سفره اکرام علوی پس از جشن عید غدیر در مصلی و پذیرایی از شرکت کنندگان در مراسم جشن نیز از دیگر برنامه‌های جشن عیدغدیر کیش است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha