۲۹ تیر ۱۴۰۱، ۷:۰۰
کد خبر: 84825384
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مدیر عامل شهدای رزکان البرز: هدف ما ارتقای فوتبال استان است

کرج - ایرنا - مدیر عامل باشگاه فوتبال شهدای رزکان البرز با اشاره به ظرفیت های این رشته ورزشی در استان گفت: هدف ما با استفاده از این ظرفیت ها ارتقای رشته فوتبال و کشف استعدادهای جدید در البرز است.

«حمید کریمی» روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا افزود: به همین منظور تیم های پایه نیز در استان راه اندازی و بنا داریم تا به صورت آکادمیک نوجوانان البرزی را در رشته فوتبال آموزش و وارد این رشته ورزشی کنیم.

وی اضافه کرد: از سوی دیگر با توجه به اینکه تیم فوتبال شهدای رزکان هم اکنون در لیگ دسته ۲ فوتبال کشور حضور دارد از روز شنبه هفته جاری با حضور کادر فنی کار تست گیری بازیکنان و استعدادها را آغاز کردیم  تا جوانان مستعد و با ظرفیت را برای شروعی پر قدرت در رقابت های پیش روی وارد تیم کنیم.

کریمی با بیان اینکه تعدادی از بازیکنان فصل قبل تیم جذب تیم هایی در لیگ های بالاتر شدند تصریح کرد: ما نیز با توجه به اینکه هدفمان پیشرفت فوتبال استان و ورزشکاران می باشد با انتقال این بازیکنان موافقت و امروز نیز به دنبال جذب دیگر استعدادهای البرزی هستیم.

وی با اشاره به اینکه اولویت مان برای جذب بازیکن در رقابت های پیش روی با ورزشکاران استان البرز است اظهار داشت: در فصل قبل شهدای رزکان این ظرفیت را داشت که به لیگ دسته یک صعود کند اما در جایگاه سوم ماندیم و امسال بنا داریم که با حضوری پرقدرت تر از گذشته در رقابت ها حاضر شویم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha