استاندار مازندران سرزده از اداره جهاد کشاورزی جویبار بازدید کرد

ساری - ایرنا - سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران در ادامه سفر کاری به جویبار به صورت سرزده از اداره جهادکشاورزی این شهرستان بازدید و با مراجعه کنندگان دیدار و گفت و گو کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، استاندار مازندران در جریان بازدید از اداره جهاد کشاورزی جویبار، یکی از برنامه های کاری خود در سفرهای شهرستانی را انجام بازدیدهای سرزده و یا از پیش تعیین شده از ادارات عنوان کرد و گفت: در جریان این بازدیدها ضمن دیدار با مدیران، کارمندان و کارشناسان و بررسی مسائل و مشکلات احتمالی ادارات، از نزدیک وضعیت خدمت رسانی به مردم و تکریم ارباب رجوعان بررسی می‌شود.

سیدمحمود حسینی‌پور، استاندار مازندران به همراه ۵۰ تن از مدیران استانی دستگاه‌های اجرایی امروز سه شنبه به شهرستان جویبار سفر کرده تا از نزدیک مسایل و مشکلات این شهرستان را بررسی کند.
حسینی‌پور را در این سفر معاونان وی و مدیران کل استانداری هم همراهی می‌کنند. بازدید از چند طرح نیمه تمام عمرانی، اعزام نماینده به تمامی روستاها به منظور گفت وگو با روستاییان و احصای مسایل و مشکلات آنها از اهداف سفر یک روزه استاندار مازندران به جویبار اعلام شده است.
حسینی‌پور در این سفر همچنین با اقشار مختلف مردم، خانواده شهدا و ایثارگران و فعالان سیاسی، اقتصادی و فرهنگی شهرستان جویبار دیدار و گفت وگو کرد. برگزاری نشست شورای اداری شهرستان هم برنامه پایانی سفر استاندار مازندران به جویبار اعلام شده است.
شهرستان جویبار براساس سرشماری نفوس و مسکن سال ۱۳۹۵ برابر با ۷۷ هزار و ۵۷۶ نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha