چند خبرکوتاه از نیروی انتظامی خراسان شمالی

بجنورد- ایرنا- واژگونی سواری پراید با مجروحیت دو نفر، دستگیری عامل تبلیغ و فروش مواد مخدر در فضای مجازی، دستگیری عامل توهین و هتک حیثیت شهروندان در فضای مجازی و کشف حدود پنج کیلوگرم مواد مخدر سنتی در بجنورد از جمله اخبار کوتاه از حوزه نیروی انتظامی استان خراسان شمالی در ۲۴ ساعت گذشته است.

به گزارش سه شنبه شب ایرنا از پایگاه خبری پلیس، جانشین فرماندهی انتظامی فاروج اظهار داشت: در پی اعلام خبری مبنی بر وقوع یک فقره واژگونی خودرو در محور فاروج به قوچان، بلافاصله گشت کلانتری ۱۱ به محل اعزام شد.

سرگرد علی اکبر برهانی افزود: با حضور ماموران در محل مشخص شد یک دستگاه سواری پراید به علت نامعلومی در حاشیه جاده واژگون شده و راننده بهمراه یکی از سرنشین خودرو به هویت های معلوم به شدت مجروح شده اند.

وی با بیان اینکه مصدومان به بیمارستان منتقل شدند، خاطرنشان کرد: کارشناسان پلیس راه علت این سانحه را بی احتیاطی راننده سواری پراید به علت عدم توجه کافی به جلو اعلام کردند. 

دستگیری عامل تبلیغ و فروش مواد مخدر در فضای مجازی 

رییس پلیس فتا خراسان شمالی گفت:در پی رصد های انجام شده در فضای مجازی توسط کارشناسان مجرب پلیس فتا، فردی که در یک صفحه مجازی اقدام به تبلیغ و فروش مواد مخدر می کرد، شناسایی شد.

سرهنگ یوسف شاکری با اشاره به اینکه ماموران این فرد را دستگیر و به مقر پلیس فتا منتقل کردند، افزود: متهم در نهایت بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

وی افزود: در بازرسی از محل اختفای این فرد مقداری مواد مخدر توهم زا نیز کشف و ضبط شد.

دستگیری عامل توهین و هتک حیثیت شهروندان در فضای مجازی 

رییس پلیس فتا خراسان شمالی گفت: همچنین در پی شکایت تعدادی از شهروندان مبنی بر اینکه افرادی در فضای مجازی اقدام به توهین و فحاشی و هتک حیثیت علیه وی کرده اند، بلافاصله موضوع در دستور کار پلیس فتا قرار گرفت.

شاکری با اشاره به اینکه با تلاش مستمر کارشناسان و بررسی اظهارات شاکیان پرونده، عامل انتشار این مطالب دستگیر شد، افزود: متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

 

کشف حدود پنج کیلوگرم مواد مخدر سنتی در بجنورد 

فرمانده انتظامی بجنورد گفت: در پی خبری مبنی براینکه فردی اقدام به نگهداری مقداری مواد مخدر جهت فروش کرده است، ماموران محل مورد نظر را شناسایی و در یک عملیات غافلگیرانه و مشترک فرد قاچاقچی دستگیر کردند.

سرهنگ مسعود وحیدی با اشاره به اینکه در بازرسی از محل نیز مقدار  چهار کیلو و ۹۰۰ گرم تریاک کشف شد افزود:متهم بعد از تشکیل پرونده برای انجام مراحل قانونی به مراجع قضایی معرفی شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha