۲۸ تیر ۱۴۰۱، ۲۲:۳۵
کد خبرنگار: 1429
کد خبر: 84826232
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

مرکز فوریت‌های پزشکی در پایانه مرزی مهران احداث شود

ایلام-ایرنا- معاون درمان وزارت بهداشت گفت: مرکز فوریت های پزشکی و جامع سلامت واقع در پایانه مرزی مهران باید سریعتر احداث شود.

به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی ایلام دکتر  سعید کریمی در بازدید از پایانه مرزی مهران اظهار داشت: با توجه به در پیش بودن اربعین و تردد زوار احداث این مرکز ضروری است.

وی در این بازدید به وضعیت پایانه مرزی مهران و آمادگی هرچه بیشتر حوزه بهداشت و درمان استان و خصوصاً شهرستان مهران تاکید کرد.

دکتر کریمی با بازدید از بخشهای مختلف پایانه مرزی مهران، ظرفیت‌ها و امکانات و تجهیزات این منطقه را در راستای ارائه خدمات بهداشتی درمانی به جمعیت عظیم زائران اربعین حسینی مورد ارزیابی قرار داد.

به گزارش خبرنگار ایرنا، در این بازدید دکتر جاسم محمدی سرپرست دانشگاه علوم پزشکی ایلام در سخنانی وضعیت پایانه مرزی به لحاظ زیرساخت‌ها، امکانات، تجهیزات و نیروی انسانی دانشگاه علوم پزشکی در این منطقه را تشریح کرد.

در این بازدید همچنین، معاون درمان وزارت بهداشت با همراهی مسئولین دانشگاه علوم پزشکی ایلام از زمین محل احداث مرکز فوریت‌های پزشکی و جامع سلامت واقع در پایانه مرزی مهران بازدید کرد.

 این مرکز با اعتبار ۹۰ میلیارد ریال که از سوی سازمان اورژانس کشور به دانشگاه علوم پزشکی ایلام اختصاص یافته، قرار است در دو طبقه به مساحت ۲۱۰۰ متر مربع احداث شود و از طریق آن، در طول سال به ویژه اربعین حسینی به زائران خدمت‌رسانی شود.

   

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha