آب برخی از محلات کرمانشاه قطع می‌شود

کرمانشاه- ایرنا- مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه اعلام کرد که آب برخی از محلات مرکز استان امروز چهارشنبه ۲۹ تیرماه با افت فشار و قطعی روبه رو می‌شود.

«علی مرادی» روز چهارشنبه در این رابطه به ایرنا، گفت: این قطعی و افت به دلیل عملیات تعمیر و نگهداری در منطقه یک شهرداری کرمانشاه رخ خواهد داد.

وی افزود: ساکنان محله ها و خیابان های حاج محمدتقی اصفهانی، جوانشیر، سه راه برق، مصدق، دبیراعظم، خیام، سعدی، میدان فاطمیه، خیابان مصوری، خیابان ناصری، منزه، آقاجان، صابونی، احمد ولایتی، ده مجنون، چمن و محدوده میدان جمهوری اسلامی شامل متاثر از این عملیات خواهند بود.

به گفته مدیر روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب کرمانشاه، عملیات تعمیر و نگهداری امروز از ساعت ۱۰ صبح آغاز می شود و تا ساعت ۱۸ ادامه خواهد داشت.

مرادی افزود: از شهروندان ساکن در مناطق مذکور خواست با مدیریت در مصرف آب و اجتناب از مصارف غیر ضروری، همکاری لازم را با این شرکت داشته باشند و پرسنل شرکت آب و فاضلاب استان را در مسیر خدمت رسانی مطلوب یاری کنند.

وی عنوان کرد: سامانه تلفنی ۱۲۲ حوادث و اتفاقات این شرکت، به صورت ۲۴ ساعت پاسخگوی مشترکین محترم شرکت آب و فاضلاب استان کرمانشاه خواهد بود.

شهر کرمانشاه با داشتن هشت منطقه شهری بیش از نیمی از جمعیت استان را در خود جای داده است.

استان ۲ میلیون نفری کرمانشاه ۳۷۰ هزار مشترک آب دارد که از این تعداد بیش از ۳۰۰ هزار مشترک مربوط به کلانشهر یک میلیون نفری کرمانشاه است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha