۲ رده برتر بسیج خراسان‌شمالی در جشنواره کشوری مالک اشتر معرفی شدند

بجنورد- ایرنا- فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: ۲ رده برتر بسیج شهرستان بجنورد بر اساس ارزیابی انجام شده به ششمین جشنواره کشوری مالک اشتر راه یافتند.

به گزارش ایرنا، سردار اسماعیل فرجی روز پنجشنبه در آیین تجلیل از نفرات برتر جشنواره مالک اشتر خراسان شمالی اظهارداشت: ۲۷ رده برتر بسیج شهرستان های خراسان شمالی براساس ارزیابی از فعالیت پایگاه های مقاومت و شورای حوزه های بسیج در ششمین جشنواره استانی مالک اشتر مورد ارزیابی قرار گرفت.

وی افزود: هفت رده از میان رده های برتر بسیج شهرستان های خراسان شمالی به مرحله استانی معرفی شدند و در پایان نیز ۲ رده برتر بسیج براساس ارزیابی ها در بخش های فرمانده حوزه و فرمانده گردان بسیج به مرحله کشوری راه یافتند.

فرجی با بیان اینکه ششمین جشنواره مالک اشتر با هدف انتخاب و تجلیل از بسیجیان فعال و پرتلاش در رده های گوناگون بسیج انجام شد،  گفت: جشنواره مالک اشتر در راستای ارتقای آمادگی عملکرد، پیشرفت مداوم و ارج نهادن به تلاش و عزم جمعی کارکنان و بسیجیان با معرفی رده‌های برتر به صورت سالانه برگزار می‌شود.

وی با بیان اینکه ۹ قرارگاه سپاه در خراسان شمالی برای رفع محرومیت ها فعال است، تصریح کرد: نیروی مردمی بسیج با تلاش خستگی ناپذیر خود به دنبال ارائه خدمات ویژه‌ای به جامعه هدف هستند به گونه ای که زحمات این مجاهدان در عرصه های گوناگون سازندگی و محرومیت زدایی شایسته بهترین تقدیرها است.

فرجی با تاکید بر اینکه بسیج تنها یک مجموعه نظامی نیست، اضافه کرد: پیشرفت کشور در تمامی ابعاد فرهنگی، اجتماعی، عمرانی، سیاسی و سایر عرصه‌ها به واسطه تفکر بسیجی در بین اقشار مختلف جامعه است.

رده های مقاومت بسیج تحت امر نیروی مقاومت بسیج سپاه و دارای شخصیت حقوقی است و تمام وظایف و امور مربوط به خود را در چارچوب این دستورالعمل انجام می دهند.

هدف رده های مقاومت بسیج عبارت است از جذب، آموزش و سازماندهی نیروهای بسیجی برای ایجاد و حفظ آمادگی دفاعی و خدماتی است.

بسیجیان خراسان شمالی در ۲۲ گروه اقشار بسیج سازماندهی شده‌اند.

 خراسان شمالی ۸۶۳ هزار نفر جمعیت دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha