۳۰ تیر ۱۴۰۱، ۱۱:۴۳
کد خبرنگار: 1452
کد خبر: 84828748
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس نونهالان کشور در نهاوند برپا شد

همدان- ایرنا- سخنگوی اداره کل ورزش و جوانان استان همدان گفت: چهارمین مرحله اردوی آماده‌سازی تیم ملی بوکس نونهالان کشور با حضور برترین‌ها در شهرستان نهاوند برپا شد.

«علیرضا صفی زاده» روز پنجشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: این اردوی آماده‌سازی به مدت ۱۱ روز و با حضور ۲۶ بوکسور ملی پوش برگزار می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: سهند نجفی از آذربایجان غربی، اشکان هاشمی از تهران، سام صادقی از توابع تهران، محمدصالح مصباحی، یاور سبزعلی و مهدی روزبهانی از لرستان، محمدپارسا متولیان سری، حسین سعیدی دامی و ماهان ساجدی از مازندران، محمدجواد ابراهیمی شاد، محمدامین حسین‌زاده و آرین نظامی‌وند از گیلان و کمیل کهن‌پور، دانیال ساعدی،  امیرمحمد رستم‌پور و امیرحسین قربانی از گلستان نفرات دعوت شده فدراسیون برای این اردوی تیم ملی هستند.

صفی زاده افزود: همچنین امیرمحمد خدابخش‌لو از فارس، امیرمحمد سلطانی از اصفهان، سپهر رحیمی از چهارمحال و بختیاری، ابوالفضل علی از قم، محمد کریمی و امیررضا باقری از کرمانشاه و محمدامین زوار، امیر قمری، علی رفیعی میرزا و مسیحا مرادبیگی از همدان دیگر نفرات دعوت شده به اردوی تیم ملی بوکس هستند.

وی گفت: هدایت بوکسورهای تیم ملی در این اردوی آماده‌سازی برعهده سینا بلانش به عنوان سرمربی است.

شهرستان نهاوند در ۱۵۰ کیلومتری جنوب استان همدان واقع شده است.

این شهرستان ۹ هزار ورزشکار سازمان یافته در رشته‌های مختلف دارد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha