بیش از ۵٩ میلیارد تومان اعتبار به طرح‌های عمرانی سنقروکلیایی اختصاص یافت

کرمانشاه- ایرنا- فرماندار سنقروکلیایی گفت: بیش از ۵٩ میلیارد تومان اعتبار به ٧٣ طرح عمرانی در کمیته برنامه ریزی این شهرستان اختصاص یافت.

به گزارش ایرنا،«غلامرضا مرتضوی» عصر پنجشنبه در جلسه کمیته برنامه ریزی که با حضور نماینده مردم سنقر در مجلس شورای اسلامی و مسوولین استانی و شهرستانی در فرمانداری سنقر برگزار شد، افزود: این اعتبارات در فصول انرژی، حمل و نقل، صنعت و معدن، بازرگانی، آب و فاضلاب، توسعه خدمات شهری، روستایی و عشایری، بهداشت و درمان، ورزشی، فرهنگ و هنر، میراث فرهنگی و گردشگری، آموزش و پرورش، فنی و حرفه ای است. 

وی اظهار داشت: باتوجه به تذکراتی که از قبل داده شد برخی از ادارات که سال گذشته در جذب اعتبارات ناتوان بودند امسال براین اساس به این دستگاه ها اعتباری تعلق نخواهد گرفت. 

فرماندار سنقروکلیایی در ادامه تاکید کرد: مدیران دستگاه های اجرایی این شهرستان به جّد باید پیگیر جذب کامل اعتبارات از طریق ادارات کل استان باشند. 

وی با تشریح اعتبارات تخصیص یافته به پروژه های سنقروکلیایی، جذب سرمایه گذاری و اولویت پروژه های زیرساختی را در جهت توسعه هرچه بیشتر شهرستان مورد تاکید قرار داد و از مدیران خواست این مهم را در اولویت برنامه های خود قرار دهند.

سنقر و کلیایی با ۹۲ هزار نفر جمعیت در ۸۶ کیلومتری شمال شرق کرمانشاه واقع شده و دارای ۲۲۰ روستا در قالب هشت دهستان و ۲ بخش مرکزی و کلیایی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha