برگزاری مسابقات نیوکونگ‌فو قهرمانی نونهالان قم

قم-ایرنا-رییس انجمن نیوکونگ‌فو قم گفت: مسابقات نیوکونگ‌فو قهرمانی استان قم در رده سنی نونهالان به میزبانی باشگاه شهید هادی سهامی با معرفی نفرات برتر به پایان رسید.

علی قنبری روز جمعه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا، افزود:مسابقات نیوکونگ‌فو قهرمانی استان قم در رده سنی نونهالان عصر امروز در ۹ رده سنی برگزار شد.

وی ادامه داد: در وزن منفی ۲۰ کیلوگرم این رقابت ها پارسا قاضی زاده، امیرعلی عالمی و صدرا قاضی زاده عناوین برتر را از آن خود کردند.

رییس انجمن نیوکونگ‌فو قم با بیان اینکه امیرعباس معصومی فرد، محمدصادق نائیج، حسن بیگدلی و ابوالفضل شولن نیز در رده سنی منفی ۲۴ بر روی سکو رفتند، اضافه کرد: امیرعباس اسدی، ساسان محمدی، امیرعباس خادم و علی رحیمی پور نیز جایگاه های برتر رده سنی منفی ۲۷ کیلو را بدست آوردند.

به گفته وی، محمد معین نوروزی، محمد رضا قاسمی، محمد یاسین متعهد، محمد سبحان اسدی  در رده سنی منفی ۳۰ کیلوگرم و محمد طاها قاسمی، جواد رحمانی، مرتضی مرادی و امیرعباس خوش دست نیز در منفی ۳۳ کیلو با عبور از حریفان روی سکو رفتند.

قنبری عنوان کرد: سیدمهدی هاشمی، ابوالفضل روئیدل، حسن رضایی و ابوالفضل فعال در وزن منفی ۳۷ و سهند بوستانی، محمدرضا مرادی و محمد متین محمدی نیز در وزن منفی ۴۱ مقام های اول تا سوم هر وزن را به نام خود ثبت کردند.

وی در پایان بیان داشت: در وزن منفی ۴۵ کیلو علی اصغر عطایی و الیاس قاسمی و در مثبت ۵۰ نیز امیرعلی کریمی و امیرعباس پور سمیعی موفق به کسب رتبه اول و دوم هر وزن شدند.

برگزاری مسابقات نیوکونگ‌فو قهرمانی نونهالان قم

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha