۱ مرداد ۱۴۰۱، ۱۱:۵۴
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 84830205
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

۲۲ واحد مسکونی به مددجویان بهزیستی زنجان واگذار شد

زنجان - ایرنا - مدیرکل بهزیستی استان زنجان گفت: طبق برنامه ریزی انجام گرفته تا پایان سال واگذاری ۱۰۵ واحد مسکن به مددجویان پیش بینی شده است که ۲۲ واحد از این تعداد در هفته بهزیستی واگذار شد.

سلمان حسینی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از ابتدای نهضت مسکن ۲ هزارو ۷۶۷ واحد به مددجویان واگذار شده است که تلاش می شود این روند در طی سال جاری نیز روند مناسبی داشته باشد.

وی با بیان اینکه در هفته بهزیستی ۲۲ واحد مسکن به مددجویان و افراد دارای معلولیت این استان واگذار شد اظهار داشت: از این تعداد ۶ واحد مسکونی در شهرستان زنجان، ۹ واحد خدابنده، ۲ واحد ابهر، ۲ واحد سلطانیه، ۲ واحد طارم و یک واحد در ایجرود به مددجویان واجد شرایط واگذار شد.

این مسوول با اشاره به اینکه از مجموع مسکن های واگذار شده، ۱۸ واحد آن، روستایی و چهار واحد شهری به مددجویان تحت پوشش  واگذار شده است ادامه داد: برای احداث این واحدها یک میلیارد و ۳۶۰ میلیون تومان و برای هزینه انشعابات آب و برق و گاز ۴۴  میلیون تومان پرداخت شده است.

وی اظهار داشت: ۳۲۰ مسکن ملی برای مددجویان تحت پوشش اختصاص داده شده است که از این تعداد ۲۰۵ واحد مساعدت دریافت کردند.

مدیرکل بهزیستی استان زنجان خاطر نشان کرد: پیش از این  نیز۲۳ طرح اشتغالزایی در هفته بهزیستی  افتتاح شد  که  اشتغال پایدار بیش از صدور وام و حمایت های جانبی نیازمند آموزش موثر، مهارت آموزشی، آشنایی با روشهای کسب و کار، درامد زایی و شناخت بازار است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha