۲ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۴۸
کد خبر: 84832158
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

خواننده عصر جدید سفیر ارتباطات مردمی در حوزه دانش آموزی شد

تهران- ایرنا- رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، «علی طولابی» را به عنوان نخستین سفیر ارتباطات مردمی در حوزه دانش آموزی کشور معرفی کرد.

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین «احمد صالحی» عصر یکشنبه در آیین بزرگداشت و تکریم خانواده از «علی طولابی» خواننده نوجوان عصر جدید تجلیل و او را به عنوان نخستین سفیر ارتباطات مردمی در حوزه دانش آموزی در کشور معرفی کرد.

طولابی با نام اصلی علی نظری طولابی نوجوان ۱۳ ساله لک تبار اهل کوهدشت است که به فینال مسابقه استعدادیابی عصر جدید راه یافته بود و توانست تندیس نفر اول را به خود اختصاص دهد.

وی در برنامه عصر جدید گفته بود که در صورت کسب مقام نخست در این فصل از برنامه مذکور، قصد دارد با جایزه خود آب‌خوری مدرسه‌ای را که در آن تحصیل می کند، بازسازی و ترمیم کند.  

صدای این اقدام‌ طولابی به پاستور هم رسید و حجت الاسلام صالحی دستور پیگیری سریع موضوع را صادر کرد و در همان روز عید قربان با کمک مسئولان ارتباطات مردمی ریاست جمهوری، مشکل آبخوری مدرسه مورد نظر این نوجوان ۱۳ ساله رفع و تجهیز لازم صورت گرفت.

رئیس مرکز ارتباطات مردمی ریاست جمهوری همچنین در تماسی تلفنی با وزیر آموزش و پرورش از «یوسف نوری» خواست تا قبل از آغاز سال تحصیلی جدید، مشکل مشابه مدارس کشور در مناطق محروم وکم برخوردار شناسایی و برطرف شود.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha