۳ مرداد ۱۴۰۱، ۲۰:۰۳
کد خبرنگار: 3150
کد خبر: 84833227
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فستیوال رده سنی زیر ۱۲ سال مدارس فوتبال هرمزگان برگزار شد 

بندرعباس- ایرنا- فستیوال زیر ۱۲ سال مدارس فوتبال استان هرمزگان با حضور ۱۴۰ بازیکن نونهال و نوجوان در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار و نفرهای برتر شناسایی شدند.

 به گزارش خبرنگار ایرنا، رییس کمیته استعدادیابی و جوانان فوتبال هرمزگان عصر دوشنبه در حاشیه برگزاری این فستیوال با اشاره به حضور تمام شهرستان های استان گفت: در قالب این طرح استعدادها و نخبگان فوتبال استان شناسایی و به فستیوال کشوری اعزام می شوند.

منصور رییسی با اشاره به اینکه مرحله دوم این فستیوال در شهریورماه امسال برگزار می شود، افزود: برای برگزاری این فستیوال از استعدادیاب های با تجربه برای شناسایی استعدادها استفاده شد.

وی به معرفی این بازیکنان به اردوهای یک روزه رده های سنی تیم های ملی اشاره کرد و ادامه داد: در حال حاضر شرایط برای بروز و شکوفایی استعدادهای فوتبالی برای نونهالان و نوجوانان توسط هیات فوتبال و کمیته جوانان و استعدیابی استان فراهم شده است.

رییس کمیته استعدادیابی وجوانان هرمزگان با بیان اینکه در بحث فستیوال علاوه بر مسایل فنی و فوتبالی، به ترویج و نشر ارزش های انسانی و اخلاقی توجه و تاکید می گردد، توضیح داد: احترام به ارزش ها و حفط اخلاق نسبت به تیم های مقابل، مربیان، داوران و غیره از جمله مباحثی است که به این بازیکنان نونهال در قالب فستیوال آموزش داده می گردد.

رییسی بیان داشت: دراین فستیوال شهرستان های بندرلنگه، میناب، رودان، قشم، حاجی آباد، بندرخمیر و بندرعباس شرکت داشتند و فریدون ملیوار، ولید بلبلی، حسین آتشین، ابوالقاسم الماسی، عظیم جهانگیری، جعفر غلامی، حمید آشوری و اسد جمالی به عنوان استعدادیاب در این طرح با کمیته استعدادیابی وجوانان هرمزگان همکاری کردند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha