صداوسیمای کهگیلویه و بویراحمد ۳۷ برنامه در محرم روی آنتن می برد

یاسوج - ایرنا - صداوسیمای مرکز استان کهگیلویه و بویراحمد در دهه اول ماه محرم ۳۷ برنامه مختلف در حوزه های صدا، خبر، سیما و فضای مجازی را بر روی آنتن می برد.

به گزارش دریافتی ایرنا  روابط عمومی صداوسیمای استان  روز چهارشنبه در این باره به رسانه ها افزود:  برنامه «حماسه حسینی» به صورت زنده در دهه اول محرم از ساعت ۲۱:۱۵ به مدت ۷۵ دقیقه با حضور هیات‌های مذهبی، مداحان، پیرغلامان، هنرمندان عاشورایی و ارتباط مستقیم با مراسمات عزاداری استان با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در مجاورت خیمه شهید گمنام صداوسیمای استان بر روی آنتن سیمای دنا می رود.

بر اساس این گزارش تهیه کنندگی این برنامه را آقای عادلی پور و مجری گری آن را عبدالعزیز تقی زاده برعهده دارد.

همچنین برنامه «به وقت روضه» در دهه اول ماه محرم از ساعت ۱۸ به مدت۳۰ دقیقه، روضه های خانگی و محلات را با هدف فرهنگ سازی در خصوص هر خانه یک حسینیه به تصویر می کشد.

در این برنامه شاهد ارتباط اینترنتی با خانه‌هایی خواهید بود که با رعایت دستورالعمل های بهداشتی به عزاداری  و روضه خوانی برای اباعبدالله الحسین(ع) می‌پردازند.

 تهیه کنندگی این برنامه را عبدالعزیز تقی زاده و مجری گری آن را عبدالرحمان روح الامین بر عهده دارد.

برنامه «گزارش روز» در دهه اول محرم از ۱۹:۵۰ دقیقه به مدت ۳۰ دقیقه با حضور در یکی از محلات شهرهای استان به پوشش عزاداری های آنها می پردازد.

هدف از این برنامه تقویت مراسمات عزاداری محله ها و به تصویرکشیدن آنها در رسانه است.پخش زنده مراسمات تاسوعا و عاشورای حسینی و شام غریبان از دیگر برنامه های معاونت سیما در ماه محرم عنوان شده است.

همچنین رادیو دنا نیز در برنامه زنده «دریای عطش» به مدت ۱۳ شب هر روز از ساعت ۱۸ الی ۱۹ به تبیین فلسفه قیام عاشورا می‌پردازد، این برنامه به تهیه کنندگی وحید علویان سوق و گویندگان این برنامه را خانم سهیلا سیف الله زاده و جهانبخش صابری بر عهده دارد.

 برنامه «شب های محرم» به مدت سیزده شب از ساعت ۲۱ الی ۲۲ با حضور میهمانان اعم از استادان حوزه و دانشگاه استان به اهمیت ماه محرم می پردازد، این برنامه به تهیه کنندگی یوسف رضایی و گویندگی سید عنایت عباسی تهیه و تولید می کند.

 «نوای حسینی» به پخش نوحه ها و مرثیه های دهه اول محرم می پردازد، این برنامه از ساعت ۲۲ تا ۲۲:۳۰ به مدت ۱۳ شب بر روی آنتن رادیو دنا می رود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha